Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Dogue1
Den har jeg aldrig lagt mærke til :oops:. Hvad med ved den der træ-kasse? Henne ved der man kommer op ved tjalfesvej?:-)

Nåh, det er den vej om til rækkehusene? Vi går bare der op. du kan ikke undgå at genkende Lexus fra billeder:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Jeg gik der fra kl 11:50, der havde jeg ikke set andre end baloo og den "store røde" som altid går sammen

Ledte også efter dig, men gik hurtigt igen, fordi jeg skulle handle ind:-). Hvis jeg ikke skulle havde vi nok mødt hinanden.. Sorry. Fredag skal jeg nok ingen ting, og heller ikke her i efter middag. Vi kan vel altid prøve igen engang:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Jeg satser på at have digitalt spejlrefleks kamera med, hvis der er nogle der vil have taget nogle profil billeder, men jeg er bare ikke så god til at håndtere det endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg satser på at have digitalt spejlrefleks kamera med, hvis der er nogle der vil have taget nogle profil billeder, men jeg er bare ikke så god til at håndtere det endnu.

Vi er nogle stykker der har spejlrefleks med.

Du spø'r bare hvis der er noget med lukketider, blænde, iso..osv så skal jeg nok prøve at hjælpe dig:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg satser på at have digitalt spejlrefleks kamera med, hvis der er nogle der vil have taget nogle profil billeder, men jeg er bare ikke så god til at håndtere det endnu.

 

Vi er nogle stykker der har spejlrefleks med.

Du spø'r bare hvis der er noget med lukketider, blænde, iso..osv så skal jeg nok prøve at hjælpe dig:blink:

 

 

Og frank er ret god til at forklare hvordan :mrgreen:

 

Speciedlt når man ringer panisk fordi det er sne vejr og tacco er ret hvid under sine prikker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella
Vi er nogle stykker der har spejlrefleks med.

Du spø'r bare hvis der er noget med lukketider, blænde, iso..osv så skal jeg nok prøve at hjælpe dig:blink:

 

Det lyder sku helt perfekt. Det er de gamles kamera, som jeg låner med, for jeg har ikke taget mig sammen fået købt mit eget endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte lige om det ikke kunne være en ide, om folk oplyste, om deres hund har allergier, man skal tage hensyn til ved uddeling af godbidder - det vil jo være træls, hvis folk uforvarent kommer til at give noget der fremkalder irritation :shock: Jeg tror, de fleste spørger ejer før de giver, men det kan jo smutte i kampens hede :oops:

 

Så hvis folk kunne skrive, om der er noget, deres hund ikke kan tåle, eller om der noget, de ikke vil have, at deres hund får :engel: Bare så man ved hvad man skal fylde lommerne med hjemmefra .................. :mums:

 

Godt tænkt :5up:

 

tror jeg har nævt det tidligere i tråden men gentager det gerne for en sikkerheds skyld. Tacco må ABSOLUT IKKE FÅ ANDET END KOGT KYLLING og helst ikke i alt for store mængder :-)

pletøglen er IKKE enig og prøver ihærdigt ved alle ( Han har opdaget at det tit godt kan betale sig :()Han forstår godt hvis der bliver sagt NEJ men gør alt hvad han kan for at lade som om han ikke ved hvad ordet betyder når der er mad i farvandet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer:

Nazak –Easy

Cs-Dumle – Dumle

Dogue1 – Lexus

Ekaterina – Asta

K9 Dober - Diva og Diesel

Tweesa – Dolph

Splinten, mor og mig – Splint og Kimmi

Luckyluna – Mysla

A9 – måske med Jacki

Stinnemus – Jason

Linda-hvid – Tacco

Sej-jyde – Groa

Aslan – Aslan

Potil – Herr Flick

Pia G – Cayman og Bea

Kali – Kali

Marie Goldenbeck – Nala

Tigerbella – Bella

Vinhou - Sascha

 

Måske:

Lexi Kyed

FOX

Jane

Imba

 

Ikke Hf’ere som er blevet nævnt i tråden:

Luna – Berner

Tessa – Old English Sheepdog

 

Jeg kommer også, nu kan jeg jo blive kørt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte lige om det ikke kunne være en ide, om folk oplyste, om deres hund har allergier, man skal tage hensyn til ved uddeling af godbidder - det vil jo være træls, hvis folk uforvarent kommer til at give noget der fremkalder irritation :shock: Jeg tror, de fleste spørger ejer før de giver, men det kan jo smutte i kampens hede :oops:

 

Så hvis folk kunne skrive, om der er noget, deres hund ikke kan tåle, eller om der noget, de ikke vil have, at deres hund får :engel: Bare så man ved hvad man skal fylde lommerne med hjemmefra .................. :mums:

 

 

Altså jeg er ikke hysterisk og tøserne tåler alt - men jeg vil egentlig helst ikke have, at de får godbidder af andre, da de kan være ret ihærdige :mrgreen: Og bolde/pinde/dummyer/trækketove/bidepøller osv. er no-go, når Kimmi er i nærheden - Nej, hun bliver ikke træt og ja, hun gør, for det er hun trænet til og ja, hun accepterer at du ikke kan kaste længere end lige ned på jorden.... bare spørg dem herinde, der kender hende :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg er ikke hysterisk og tøserne tåler alt - men jeg vil egentlig helst ikke have, at de får godbidder af andre, da de kan være ret ihærdige :mrgreen: Og bolde/pinde/dummyer/trækketove/bidepøller osv. er no-go, når Kimmi er i nærheden - Nej, hun bliver ikke træt og ja, hun gør, for det er hun trænet til og ja, hun accepterer at du ikke kan kaste længere end lige ned på jorden.... bare spørg dem herinde, der kender hende :lol::lol::lol:

 

I.. Guder! Jeg har aldrig aldrig aaaaldrig mødt en mere boldfikseret hund - og det er fuldstændig korrekt.. Hun accepterer fuldt ud af du bare er dårlig til at kaste (fx hvis man bare smider bolden på jorden)..:mrgreen:

Det er OK - du lærer det nok.. så lad os prøve igen.. og igen... ooog igen...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Altså får jason bare en lillebitte godbid af jer andre må i så også finde jer i at have en hund om benene at falde over på hele turen :engel: og nej, det gør ikke noget han ikke kan lide godbidderne: de kommer fra en fremmed så man tager den bare (logrende så bagparten næsten vælter omkuld af iver) og lægger den pænt ned på jorden og venter på en ny godbid selvom det er samme slags som den man fik før

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...