Hop til indhold

Månedens hund februar 2009 "Dit bedste hvalpebillede (0-6 mdr.)"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 220
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[ATTACH]6399[/ATTACH]

 

Her er Rollo som 4 måneder gammel billedet er taget til mine forældres sølvbryllup...

 

Har faktisk ikke rigtigt nogle af ham alene før det (og der er hans søskende kottet fra) fordi at hans mor og bror jo bor hos mine forældre... og har åbenbart ikke nogle her hjemme fra...

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har I CieCie,

 

Billedet er taget d. 16/05-2008 og hun er født d, 07-04-2008, så hun er kun lidt over 1 måned.

vi var så heldoe at modtage billeder løbende inden vi kunne hente hende.

 

sød ik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Vedhæfter lige et billede af min mors hund Padmé da hun var vaps :confused::mrgreen:

Det er min - og min mors - hund. Lidt lige som Strider, han er min - og Michelles hund.

 

Jeg har to helt mine egne hunde og 4 halve hunde - dvs. alt i alt har jeg vel egenligt 4 hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Det er min - og min mors - hund. Lidt lige som Strider, han er min - og Michelles hund.

 

Jeg har to helt mine egne hunde og 4 halve hunde - dvs. alt i alt har jeg vel egenligt 4 hunde :mrgreen:

 

Helle for hoved-enden så ! Så er man fri for alle de pølser man skal samle op på gaden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Helle for hoved-enden så ! Så er man fri for alle de pølser man skal samle op på gaden :mrgreen:

:lol:

 

Jeg vil s.. også hellere have hoved-enden - det er da ikke spor sjovt at nusse med numsen :mrgreen: - og mig mogens-mad-glad elsker at putte mad i hovedet på hundene også, så den fornøjelse vil jeg ikke gå glip af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Er vild med alle de små herinde *smelter* .... Vi vil også hoppe ind i konkurrencen :blink:

 

Vinter, få dage efter hun var kommet hjem fra internatet. Hun var dejlig. Men nu, er hun super dejlig :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: Jeg har ikke været så aktiv herinde, men det vil jeg være fremover og starter med et hvalpe billede af Misja den første uge herhjemme. Desværre ikke digitalt og jeg kan ikke hitte ud af at sætte et billede direkte herind, men jeg håber at det går alligevel..ss....

 

Kurven blev siden fyldt ud af hund! :mrgreen:

Uha og så kan jeg ikke vælge :engel: på det sidste er hun liige fyldt 6 måneder :rolleyes:

foto005.jpg

Redigeret af KarinaG
forsøgte at fjerne to billeder...er for meget en spasser til at kunne det!
Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken: Jeg har ikke været så aktiv herinde, men det vil jeg være fremover og starter med et hvalpe billede af Misja den første uge herhjemme. Desværre ikke digitalt og jeg kan ikke hitte ud af at sætte et billede direkte herind, men jeg håber at det går alligevel..ss....

 

Kurven blev siden fyldt ud af hund! :mrgreen:

Uha og så kan jeg ikke vælge :engel: på det sidste er hun liige fyldt 6 måneder :rolleyes:

 

Jeg ville vælge nr. 2 billede, hvor hun står i legebuk. :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej herinde i hundland. Længe siden...

Syntes der er så mange dejlige hundehvalpe herinde, så jeg vil da gerne bidrage*smil*

Her er min "lille" GD 3 mdr gammel. Tænk hvor var han lille:roll:

 

Ja jeg kan nemt forestille mig han blev væk eller fik gemt sig godt for dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...