Hailey Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Jeg har et lille problem med Hero, nå vi går tur. Han stresser utrolig meget i stedet for at "læse avisen". Han får normalt lov til at ræse af og lave lidt søg, før vi går, men lige lidt hjælper det. Det er ikke fordi han trækker i snoren, men han hopper fra side til side den første halve time, med mindre jeg giver ham opgaver. Kan jeg ikke lære ham at læse avisen uden at han nødvendigvis skal træne hver gang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Han har fået en vane der skal brydes du kunne jo prøve at sætte dig ned og bare være rolig, indtil han begynder at snuse rundt. Så rejser du sig stille når han har fået fært af noget godt og venter stille til han har snust færdig. Prøver at gå lidt videre og hvis han stresser op sætter du dig bare ned igen og venter. Du skal ikke snakke med ham bare vente og et par rolige strøg til ham. Du skal være den "kedlige" og græsset den interessante. I skal have jeres aktiverings vane vendt, så det bliver dig der "bestemmer" hvornår i træner. Men det er en vane, så det kommer nok til at tage tid. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts