Hop til indhold

Eaglepack eller Regal?


Gæst Oscar Cairn Terriern
 Share

Recommended Posts

Gæst Oscar Cairn Terriern

Ja som overskriften siger, hvilket foder er bedst/vil i anbefalde.. Synes bege ser fornuftige ud, men vil gerne have jeres meninger..

Gode og dårlige erfaringer søges :-)

I må også gerne anbefale andre mærker.. Men lige nu er det de 2 jeg synes om.. Så i skal saftsusme kunne overbevise mig! :D

 

Havde også tænkt mig måske at variere, eller blande foderet.. Kan/må man det?

 

PS. Skal have en Cairn Terrier :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Har svaret andetsteds :mrgreen:

 

Flot du fik lavet tråd:mrgreen:

 

Eaglepack ka jeg bedst lide, godt at blande ja, evt med hjemmelavet mad :-D

 

Det med hjemmelavet er jeg slet ikke erfaren nok til! :D

Jeg er jo førstegangs hundejer, selvom jeg har passet hunde før.. Men det er jo ikke det samme, dem man passer er blevet opdraget osv.. Mens du skal gøre det hele SELV! :o

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det med hjemmelavet er jeg slet ikke erfaren nok til! :D

Jeg er jo førstegangs hundejer, selvom jeg har passet hunde før.. Men det er jo ikke det samme, dem man passer er blevet opdraget osv.. Mens du skal gøre det hele SELV! :o

 

Det er nu ikke så svært at lave noget mad, prøv evt at se sidst i tråden om hjemmelavede madvarer til hunde, har lavet en god begyndelses opskrift, til en hvalp skal man bruge mere kød end der er nævnt der, den er let at gå til :-)

 

Så kan du give ham fyldte konger med mad i og blande lidt mad med tørfoder :-)

 

I mit første indlæg skriver jeg om olie (hørfrøolie er super, også til tørfoder) og vitaminpulver, det jeg bedst kan lide er kanavit 37.

 

Har du kigget i de andre fodertråde ?

 

Der er en del gode tørfodermærker :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har prøvet begge.. Opgav eaglepack pga størrelsen af pillerne.. De var simpelthen for små til Luna. Der var Regals bedre

 

Og så kan man købe Regal i nogle dyrehandlere:-)

 

Jeg ved at Porcani i Roskilde forhandler Regal ihvertfald

 

De har også de nye Acana typer, de ser lækre ud :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nederst på siden her, man kan købe prøver for 10 kr :-)

 

http://petfoods.dk/?traeid=771

 

Det vil jeg da lige lure på... Overvejer nemlig at finde et alternativ til RC sensible, selvom jeg er lidt betænkelig ved det. Det er trods alt det eneste foder Oscar har fungeret på indtil videre. Men hvis nu man finder et med tilsvarende sammensætning og bedre ingredienser, så var der måske en chance for han kunne fungere på det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det vil jeg da lige lure på... Overvejer nemlig at finde et alternativ til RC sensible, selvom jeg er lidt betænkelig ved det. Det er trods alt det eneste foder Oscar har fungeret på indtil videre. Men hvis nu man finder et med tilsvarende sammensætning og bedre ingredienser, så var der måske en chance for han kunne fungere på det...

Det her ser i hvertfald rigtigt godt ud, synes jeg, jeg skal selv have prøver på det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...