Hop til indhold

Når hundene er med i byen...

Trei
 Share

Recommended Posts

husker I forhåbentlig også at tage billeder. :mrgreen: Håber I har nogle I vil dele.

Jeg læste lige tråden om butikkernes regler for om hunde er velkomne eller ej og kom til at tænke på om I ligger inde med nogle søde billeder af hundene i butikker, på strøgtur o.l.

Jeg har selv lige fundet et billede af min lille bitte hund, som fik sig charmeret ind hos bestyreren i en Blockbuster-butik og derfor kunne få lov til at komme med ind og kigge på lidt film. :lol:

Som I kan se på billedet så sidder hun og kiiiiigger (på mig), det er nemlig noget med at det at sidde ved siden af mig udløser en masse godbidder, når man er inde i de dersens butikker. :mrgreen:

Edit: hov, fik ikke billedet med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslans mor: Arh, man gør da ikke sin svigermor til grin bare ved at tage et lille biiiiitte billede af Aslan i Nordea. :engel: Jeg vil så gerne se Aslan stå og overveje om han skal have omlagt sit lån eller ej. :lol:

Splinten, mor og mig: Jah, det er garanteret det de tænkte på da de gav Ozzie adgang. :mrgreen: Og jeg som troede at det var fordi hun opførte sig eksemplarisk. :rolleyes::-D

Zarina: Taaaark. :-D Herligt billede af Stasia! Er det normalt at hun får lov at komme op af tasken? Jeg forestillede mig sådan nogle strenge de-skal-blive-i-tasken-all-the-time-regler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslans mor: Arh, man gør da ikke sin svigermor til grin bare ved at tage et lille biiiiitte billede af Aslan i Nordea. :engel: Jeg vil så gerne se Aslan stå og overveje om han skal have omlagt sit lån eller ej. :lol:

Splinten, mor og mig: Jah, det er garanteret det de tænkte på da de gav Ozzie adgang. :mrgreen: Og jeg som troede at det var fordi hun opførte sig eksemplarisk. :rolleyes::-D

Zarina: Taaaark. :-D Herligt billede af Stasia! Er det normalt at hun får lov at komme op af tasken? Jeg forestillede mig sådan nogle strenge de-skal-blive-i-tasken-all-the-time-regler.

Det kommer an på hvor stivnakkede, de er. Man må jo lige stikke en finger i jorden - eller luften :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Uhh, har aldrig fået taget billeder, når vi har været på sådanne ture.

Måske jeg næste gang vi kommer i nærheden af en fyldt butik, skulle sætte os midt i det hele og klikke løs på kameraet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites