Trei Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 husker I forhåbentlig også at tage billeder. Håber I har nogle I vil dele. Jeg læste lige tråden om butikkernes regler for om hunde er velkomne eller ej og kom til at tænke på om I ligger inde med nogle søde billeder af hundene i butikker, på strøgtur o.l. Jeg har selv lige fundet et billede af min lille bitte hund, som fik sig charmeret ind hos bestyreren i en Blockbuster-butik og derfor kunne få lov til at komme med ind og kigge på lidt film. Som I kan se på billedet så sidder hun og kiiiiigger (på mig), det er nemlig noget med at det at sidde ved siden af mig udløser en masse godbidder, når man er inde i de dersens butikker. Edit: hov, fik ikke billedet med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Så skulle der gerne være et billede denne gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Så skulle der gerne være et billede denne gang. HAH, jeg kan lige se det for mig "nej, ikke den der, den ved siden af, neeeeeeeeerj den anden side" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Så får Blockbuster også lejet nogle af alle de der hundefilm ud, der ellers bare står og samler støv ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Aslan er jævnligt med i Nordea, men jeg vil ikke gøre svigermor til grin og stå og tage billeder. Så længe der ikke er et skilt der siger ingen adgang, så har Aslan adgang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Skønt billede Trei! Her er en lille Stasia, der fik lov at komme ud af tasken i flyveren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Aslans mor: Arh, man gør da ikke sin svigermor til grin bare ved at tage et lille biiiiitte billede af Aslan i Nordea. Jeg vil så gerne se Aslan stå og overveje om han skal have omlagt sit lån eller ej. Splinten, mor og mig: Jah, det er garanteret det de tænkte på da de gav Ozzie adgang. Og jeg som troede at det var fordi hun opførte sig eksemplarisk. Zarina: Taaaark. Herligt billede af Stasia! Er det normalt at hun får lov at komme op af tasken? Jeg forestillede mig sådan nogle strenge de-skal-blive-i-tasken-all-the-time-regler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Simba slår sine folder i MaxiZoo d. 10. hver måned for at komme en tur på vægten. Her er på hans 1 års dag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Simba slår sine folder i MaxiZoo d. 10. hver måned for at komme en tur på vægten. Her er på hans 1 års dag... Dejligt billed - sidder han og er en smule overrasket over hva han vejer ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Dejligt billede Zaz-zaz, og ja, det ligner at han er liiidt chokeret over at vægten viser så meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Aslans mor: Arh, man gør da ikke sin svigermor til grin bare ved at tage et lille biiiiitte billede af Aslan i Nordea. Jeg vil så gerne se Aslan stå og overveje om han skal have omlagt sit lån eller ej. Splinten, mor og mig: Jah, det er garanteret det de tænkte på da de gav Ozzie adgang. Og jeg som troede at det var fordi hun opførte sig eksemplarisk. Zarina: Taaaark. Herligt billede af Stasia! Er det normalt at hun får lov at komme op af tasken? Jeg forestillede mig sådan nogle strenge de-skal-blive-i-tasken-all-the-time-regler. Det kommer an på hvor stivnakkede, de er. Man må jo lige stikke en finger i jorden - eller luften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Det kommer an på hvor stivnakkede, de er. Man må jo lige stikke en finger i jorden - eller luften Haha, men dejligt at man kan få lov nogle gange at pakke hunden ud af tasken. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Dejligt billed - sidder han og er en smule overrasket over hva han vejer ?? Hvis jeg var ham ville jeg være overrasket. Vi er det i hvert fald hver måned og tænker: Jamen, det kan da ikke blive ved !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Dejligt billed - sidder han og er en smule overrasket over hva han vejer ?? Det var også min tanke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Fik lige snuppet det her billede hos vores søde kioskmand i går. Han giver altid hundekiks! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Meget spændene blad hva`... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Meget spændene blad hva`... Min hund læser Familiejournalen Der er en kiks over disken - det fremgår ikke af billedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 søde billeder:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Min hund læser Familiejournalen Der er en kiks over disken - det fremgår ikke af billedet Nahh det ligner mere det er Royal hun kigger efter men ginialt fanget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jamen, det kan da ikke blive ved !!! hmmmm noget i den retning tænker jeg også når jeg bliver sat på vægten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Uhh, har aldrig fået taget billeder, når vi har været på sådanne ture. Måske jeg næste gang vi kommer i nærheden af en fyldt butik, skulle sætte os midt i det hele og klikke løs på kameraet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 MÅ de også komme med i MaxiZoo? for SÅ bliver det dyrt for mig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Ja, det må de godt - vi var der forleden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Ja, det må de godt - vi var der forleden. :klovn: endnu et sted på JA-listen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 :klovn: endnu et sted på JA-listen ENdnu et ja sted, endnu et farligt sted (du bruger jo penge) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts