potil Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Ja her er nogle billeder af en ganske særlig hunderace der ikke har nogen rygrad!!! :mrgreen: Det sidste er hvor gakkede væsen prøver sin nye seng 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Hehe sjove billeder:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Hahahha, kæft hvor en morsom hund i har. Han minder mig om...........ja, jeg kan ikke engang sætte ord på. FLere slap line billeder, jeg elsker dem Jeg kan KUN skrive igen: det navn Han er sq en dejligt bette en :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Tak for jeres kommentarer.. ja han er en sjov lille knallert, jeg er garanteret mindst et dagligt grineflip sammen med ham :blink: Jeg vidste godt at Terriere kunne være sjove, men Herr flick har virkelig gjort en karriere ud af det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Hehehe slap af, han er en ægte flyder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Det er vist ikke kun linen der er slap Han er virkelig en ener! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Hehehe slap af, han er en ægte flyder! Det er vist ikke kun linen der er slap Han er virkelig en ener! :hjerte: Han har virkelig gjort daseriet til en kunstart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2011 Haha han er bare så skøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts