Gæst Natascha21 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Joey har lige lavet en tisse tår der er ca 2 meter lang. Han tissede imens han gik.. Hvorfor ialverden gør han det?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Indenfor: Fordi han gerne vil ud... Udenfor: Fordi markeringen så er så lang som overhovedet mulig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Min tæve gør det også - Jeg har så altid ment det er fordi hun har for travlt med at komme videre til den næste plet der dufter, og derfor ikke tisser færdig inden bussen kører igen Min tæve gør det kun på træningspladsens lufteplads, herhjemme kan hun fint tisse færdig inden hun går videre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Natascha21 Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Hmm.. Jamen han er ikke helt renlig endnu. Og det var indenfor han gjorde det, men det var ikke på vej mod døren? Men det er altså helt normalt at de gør det så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Hmm.. Jamen han er ikke helt renlig endnu. Og det var indenfor han gjorde det, men det var ikke på vej mod døren? Men det er altså helt normalt at de gør det så? Hvis han stadig er hvalp er mit bud at han simpelthen har været fokuseret på noget andet og så er det bare sket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Hvis det bare er en hvalp, så har vi haft oplevelsen en del gange, mens vores var bette. Nå, han tænkte lige på noget andet, var i gang med et eller andet og så åbnede han bare for hanen og gik videre med sit. Super fedt, hvis det lige sker en dag, hvor man ellers lige synes, at det var ved at gå rigtig godt med det der renlighedstræning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Jeg tror også at det er sådan noget "jeg skal, men jeg skal også lige det her..." Min Futte sked engang mens han legede bold med min venindes søn Han havde vist ikke helt tid til at stoppe op og få det overstået Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts