Amocca Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Det er hårdt at være en lille hund når mor er syg... Man skal jo underholde hende og se kedeligt tv... og der er ikke meget spræl i hende, så hun gider ikke engang lege med mig, og mit marsvin, selvom hun er hjemme hele dagen Men så kan man da bare lave lidt ballade og hive i kameraet mens hun prøver at tage billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Nå, men jeg er jo en stor pige, så når hende der mor bare ligger og syger henne på sofaen, så må jeg jo træde til og ordne det der skal ordnes... Der skal jo både vaskes op og støves af, og hvis jeg nu kunne finde ud af at tænde støvsugeren kunne jeg også lige ordne det.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Nå, men jeg er jo en stor pige, så når hende der mor bare ligger og syger henne på sofaen, så må jeg jo træde til og ordne det der skal ordnes... Der skal jo både vaskes op og støves af, og hvis jeg nu kunne finde ud af at tænde støvsugeren kunne jeg også lige ordne det.... Aha ha ha, dyyyyygtiiiiig Karla, sådan at ville hjælpe sin syge mor :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 super billeder, hun er sku en lækker tøs den bette karla :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Sidder her og viser vovserne billederne , for at vise hvordan de gør rent efter sig selv , men men , de fatter minus Det er godt nok det morsommeste jeg længe har set Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Haha, geniale billeder Tænk hvis man kunne lære sin hund, at gøre rent :sove: Det ville sq være smart Og god bedring til dig, Amocca :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Godt Karla pigen har sig selv til at underholde hende Hun ser ud til at være dygtig til at passe sin moar, god bedring :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Nå, men jeg er jo en stor pige, så når hende der mor bare ligger og syger henne på sofaen, så må jeg jo træde til og ordne det der skal ordnes... Der skal jo både vaskes op og støves af, og hvis jeg nu kunne finde ud af at tænde støvsugeren kunne jeg også lige ordne det.... Kan man leje hende i en lille uges tid, Der er lige noget som hun skal forklare Bubber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Da mor faldt i søvn underholdt jeg mig selv Mor vågnede til lyden af mig der gnavede i en kapsel, og så sagde hun, at det var heldigt jeg så så sød ud, for ellers ville hun måske have synes jeg var lidt uartig sådan at have flået ting i stykker ovenpå hendes dyne :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Fantastisk hjælpsom lille hund hende Karla ;D ... god bedring :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Hvor er hun hjælpsom hende Karla. Kan man leje hende til at kommer her forbi og hjælpe lidt med rengøringen? Hvor er hun blevet stor ellers, sikke en langbenet dame hun er blevet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts