Gæst nina-c Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hej så fandt jeg vej her ind er godt nok ikke hunde ejer men har efter lang tid fået over talt min kæreste til at skal ha hund Nå lidt om mig jeg hedder nina bor i horsens og er mor til to og bor sammen med min kæreste jeg har altid haft hund gemmen min barndom men de sidste 6 år har jeg ikke haft hund pga jeg har boet hvor man ikke kunne ha hund. men som skrevet så går jagten ind på en hund nu og jeg glæder mig meget Hilsen nina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Velkommen. Ved I hvilken race, I vil have? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 tak jamen jeg vil ha en whippet har ønsked mig den hund i 100 år så skal ha ringet til en opdrætter i morgen glæder mig helt vild håber de har flere hvalpe tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen til Jeg bor også i Horsens og har en lille blandingstæve - som er en greyhound i forklædning eller noget Hun er ihevrtfald hurtig som lynet.... Glæder mig til at lære dig at kende og se billeder af jeres nye hvalp når I når så langt... Og evt. klappe på den i virkeligheden når du nu bor tæt på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Velkommen til Jeg bor også i Horsens og har en lille blandingstæve - som er en greyhound i forklædning eller noget Hun er ihevrtfald hurtig som lynet.... Glæder mig til at lære dig at kende og se billeder af jeres nye hvalp når I når så langt... Og evt. klappe på den i virkeligheden når du nu bor tæt på :blink: jamen det kan vi helt sikker finde ud af:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 og mange tak alle sammen glæder mig til at kunne finde ordenligt rundt her inde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Hej og velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Også et velkommen herfra , det bliver spændende at høre en masse om den lille , og gerne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 hej. og velkommen til:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts