Hop til indhold

Hej alle sammen

Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

Hej

så fandt jeg vej her ind er godt nok ikke hunde ejer men har efter lang tid fået over talt min kæreste til at skal ha hund

Nå lidt om mig jeg hedder nina bor i horsens og er mor til to og bor sammen med min kæreste

jeg har altid haft hund gemmen min barndom men de sidste 6 år har jeg ikke haft hund pga jeg har boet hvor man ikke kunne ha hund. men som skrevet så går jagten ind på en hund nu og jeg glæder mig meget

Hilsen nina

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken: Jeg bor også i Horsens og har en lille blandingstæve - som er en greyhound i forklædning eller noget :mrgreen: Hun er ihevrtfald hurtig som lynet....

Glæder mig til at lære dig at kende og se billeder af jeres nye hvalp når I når så langt... Og evt. klappe på den i virkeligheden når du nu bor tæt på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken: Jeg bor også i Horsens og har en lille blandingstæve - som er en greyhound i forklædning eller noget :mrgreen: Hun er ihevrtfald hurtig som lynet....

Glæder mig til at lære dig at kende og se billeder af jeres nye hvalp når I når så langt... Og evt. klappe på den i virkeligheden når du nu bor tæt på :blink:

jamen det kan vi helt sikker finde ud af:-D

Link til indlæg
Del på andre sites