Hop til indhold

Hjælp mig med at finde et hæfte


Imba
 Share

Recommended Posts

Hej

 

da jeg for lang tid siden sad og surfede nettet tomt før vi fik hund, faldt jeg over en slags hæfte man kunne købe ret billigt, med cirkustricks til hunde. Jeg kan bare ikke finde det igen. Nogen der ved, hvad der er/ hvor jeg kan finde det? Så ville jeg blive meget taknemmelig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

da jeg for lang tid siden sad og surfede nettet tomt før vi fik hund, faldt jeg over en slags hæfte man kunne købe ret billigt, med cirkustricks til hunde. Jeg kan bare ikke finde det igen. Nogen der ved, hvad der er/ hvor jeg kan finde det? Så ville jeg blive meget taknemmelig :blink:

 

Jeg har købt mit inde på Saxo

 

http://www.saxo.com/search/search.aspx?keyword=hund&categoryid=1101&pagemodule=danishbooks&page=11

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes at der er nogle ting som jeg kan bruge :5up: De forskellige øvelser er beskrevet trin for trin i en eget let forståeligt skrift.

Det også er 50.- jo ikke jordens undergang.

 

Nej det er jo ikke fordi det er dyrt. Men hvis det nu ikke f.eks. var metoder, som jeg går ind for, så vil jeg ikke så gerne støtte med 50 kr. heller. Men tak for beskrivelsen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Ih, det hæfte tror jeg altså også jeg skal have fat i :blink:

I må altså lige melde tilbage om det er værd at købe

 

Altså ærligt talt, så er det ikke det helt store. Jeg ville ikke købe det tror jeg :/

 

Der er i hvert fald ikke noget særlig cirkus-agtigt over det, og det var nok lidt det jeg havde forventet. Men det er sådan noget sit, giv pote, high five, zig zag mellem ben osv. Meget gængse øvelser desværre. Men vi fik dog et godt tip derfra til at lære hunden at sidde pænt på måsen med poterne oppe. Har ikke tjekket det hele endnu, men det var umiddelbart det sjoveste der var.

 

Men jeg er stadig glad for, at låne det- tak Aslan Mor *kram*

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, det hæfte tror jeg altså også jeg skal have fat i :blink:

I må altså lige melde tilbage om det er værd at købe

 

 

Potil er så sød, at hun ikke behøver at have hæftet tilbage, så jeg vil gerne udnævne det til fælleshæfte.... skal gerne sende det videre når vi er færdige med det....

 

Hvis det er ret basale "kunster" (som det lyder til på Imba), er det måske mest brugbart for helt nye hundeejere med hvalpe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...