Imba Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hej da jeg for lang tid siden sad og surfede nettet tomt før vi fik hund, faldt jeg over en slags hæfte man kunne købe ret billigt, med cirkustricks til hunde. Jeg kan bare ikke finde det igen. Nogen der ved, hvad der er/ hvor jeg kan finde det? Så ville jeg blive meget taknemmelig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Hej da jeg for lang tid siden sad og surfede nettet tomt før vi fik hund, faldt jeg over en slags hæfte man kunne købe ret billigt, med cirkustricks til hunde. Jeg kan bare ikke finde det igen. Nogen der ved, hvad der er/ hvor jeg kan finde det? Så ville jeg blive meget taknemmelig :blink: Jeg har købt mit inde på Saxo http://www.saxo.com/search/search.aspx?keyword=hund&categoryid=1101&pagemodule=danishbooks&page=11 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Jeg har købt mit inde på Saxo http://www.saxo.com/search/search.aspx?keyword=hund&categoryid=1101&pagemodule=danishbooks&page=11 Jamen altså Fantastisk forum, er ret sikker på, at det var det hæfte jeg tænkte på, selvom det er længe siden jeg så det. Er det noget ved? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Jamen altså Fantastisk forum, er ret sikker på, at det var det hæfte jeg tænkte på, selvom det er længe siden jeg så det. Er det noget ved? :blink: Jeg kender kun til dette hæfte, men om der er lavet andre skal jeg ikke kunne sige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Jeg kender kun til dette hæfte, men om der er lavet andre skal jeg ikke kunne sige Jeg prøver lige igen Er det godt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Jeg prøver lige igen Er det godt? Jeg syntes at der er nogle ting som jeg kan bruge :5up: De forskellige øvelser er beskrevet trin for trin i en eget let forståeligt skrift. Det også er 50.- jo ikke jordens undergang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2009 Jeg syntes at der er nogle ting som jeg kan bruge :5up: De forskellige øvelser er beskrevet trin for trin i en eget let forståeligt skrift.Det også er 50.- jo ikke jordens undergang. Nej det er jo ikke fordi det er dyrt. Men hvis det nu ikke f.eks. var metoder, som jeg går ind for, så vil jeg ikke så gerne støtte med 50 kr. heller. Men tak for beskrivelsen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Cirkus bog for hunde af helle frandsen, er det den? Så vil jeg gerne sende den til dig, og når du er færdig kan vi altid finde ud af om jeg GIDER at bruge den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Cirkus bog for hunde af helle frandsen, er det den? Så vil jeg gerne sende den til dig, og når du er færdig kan vi altid finde ud af om jeg GIDER at bruge den Det er måske ikke lige Jeres yndlings repetoire? Det lyder nu meget interessant Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Det er måske ikke lige Jeres yndlings repetoire? Nix, men vi fandt da ud af at hun har en broholmer, det vidste vi ikke Skriv en pm med adresse hvis du vil have den sendt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 hvis imba ikke allerede har sagt ja tak til at låne dit hæfte, så vil jeg gerne ellers så køber jeg det bare selv... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 hvis imba ikke allerede har sagt ja tak til at låne dit hæfte, så vil jeg gerne ellers så køber jeg det bare selv... jeg har et jeg gerne vil sende til dig hvis det er :blink: vi kommer ikke rigtigt igang med sådan noget foreløbigt nemlig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 jeg har et jeg gerne vil sende til dig hvis det er :blink:vi kommer ikke rigtigt igang med sådan noget foreløbigt nemlig... det må i da meget gerne jeg sender det gerne retur igen når du har brug for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 hvis imba ikke allerede har sagt ja tak til at låne dit hæfte, så vil jeg gerne ellers så køber jeg det bare selv... Jo det er sendt til Imba, og havde potil ikke foreslået det ville jeg have sagt du kunne låne det når Imba var færdig med det (det er ikke helt vildt meget der i ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 Ih, det hæfte tror jeg altså også jeg skal have fat i :blink: I må altså lige melde tilbage om det er værd at købe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 Ih, det hæfte tror jeg altså også jeg skal have fat i :blink:I må altså lige melde tilbage om det er værd at købe Hvis Aslan ikke står og mangler det, så kan det jo være at Imba kan sende det videre til dig når hun er færdig... et fælleshæfte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 Ih, det hæfte tror jeg altså også jeg skal have fat i :blink:I må altså lige melde tilbage om det er værd at købe Altså ærligt talt, så er det ikke det helt store. Jeg ville ikke købe det tror jeg Der er i hvert fald ikke noget særlig cirkus-agtigt over det, og det var nok lidt det jeg havde forventet. Men det er sådan noget sit, giv pote, high five, zig zag mellem ben osv. Meget gængse øvelser desværre. Men vi fik dog et godt tip derfra til at lære hunden at sidde pænt på måsen med poterne oppe. Har ikke tjekket det hele endnu, men det var umiddelbart det sjoveste der var. Men jeg er stadig glad for, at låne det- tak Aslan Mor *kram* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 Ih, det hæfte tror jeg altså også jeg skal have fat i :blink:I må altså lige melde tilbage om det er værd at købe Potil er så sød, at hun ikke behøver at have hæftet tilbage, så jeg vil gerne udnævne det til fælleshæfte.... skal gerne sende det videre når vi er færdige med det.... Hvis det er ret basale "kunster" (som det lyder til på Imba), er det måske mest brugbart for helt nye hundeejere med hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts