Hop til indhold

Ang dækkener


ridiger
 Share

Recommended Posts

Jeg søgte noget der kunne holde hende tør, men som alligevel var åndbart og så måtte det ikke være tungt.... og det måtte ikke ligne menneske-tøj eller have "ubrugelige" detaljer som fx flæser, lommer, hætte (???) osv. på...

 

Al respekt for dem som vil bruge den slags til deres hunde, men jeg er ikke den store fan ;-)

 

Jeg nåede så aldrig at finde et jeg ville have, da en rar ældre dame (og tidligere skrædder) syede et dækken til Karla som en overraskelse.. Det er lavet af resterne af hendes gamle red//green forårsjakke, så det er vandtæt, åndbart og let...

 

Desværre vil karla overhovedet ikke have det på :(

 

Hvis du vil måle Bubber omkring halsen, rundt om bag forbenene og længden fra halsbånd til hale kan vi da se om det kan passe ham - hvis det kan, så kan jeg prøve at sende det til dig...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Jeg går efter det jeg lige har brug for.

Labell har mange og i forskellig udformninger.

Nogle vandtætte nogle ikke.

Nogle ikke ret varme og nogle meget, og midt i mellen.

OSV.

 

Udover dette så skal Labell ikke være det mindste generet af den, hun skal løbe frit i sine bevægelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går efter det jeg lige har brug for.

Labell har mange og i forskellig udformninger.

Nogle vandtætte nogle ikke.

Nogle ikke ret varme og nogle meget, og midt i mellen.

OSV.

 

Udover dette så skal Labell ikke være det mindste generet af den, hun skal løbe frit i sine bevægelser.

 

Bubber er heller ikke generet af sit dækken. han har dog kun et. Et rigtigt tykt vinter dækken som er vandafvisende.

Jeg tænkte mere om i gik efter et bestemt mærke og hvorfor

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...