Hop til indhold

Prøver du at snyde mig!?Skod hund


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Han er sq lidt en svinler ham lexus!:evil: "Se lige hvor godt mit bagben har det far, jæ ka' d't hel' på halv ti'"

 

Men ak, så godt gik det så ikke helt. Nu er der så dømt 14dages ro, ingen træning og ingen løbeture eller leg med venner:shock::cry:

 

Vi skulle lige til at gå en lang tur, da lexus lettede ben, pev og trak benet op.

 

Uha hvor er han "fornærmet" nu:lol: Han vil ikke engang tage det stykke kylling jeg har tilbudt ham:cry::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er sq lidt en svinler ham lexus!:evil: "Se lige hvor godt mit bagben har det far, jæ ka' d't hel' på halv ti'"

 

Men ak, så godt gik det så ikke helt. Nu er der så dømt 14dages ro, ingen træning og ingen løbeture eller leg med venner:shock::cry:

 

Vi skulle lige til at gå en lang tur, da lexus lettede ben, pev og trak benet op.

 

Uha hvor er han "fornærmet" nu:lol: Han vil ikke engang tage det stykke kylling jeg har tilbudt ham:cry::lol::lol:

 

Stakkels Lexus :ae: :ae: :ae: Hvad er der dog sket med ham? Er jeg endnu engang gået glip af noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Lexus :ae: :ae: :ae: Hvad er der dog sket med ham? Er jeg endnu engang gået glip af noget?

Tja, sidste lørdag "hjalp" han dumle da der var et par jagt hunde som ville bide bumle-ven, det ville lexus ikke finde sig i. De fik i grove vendinge besked på at smutte eller smage egen medicin, de havde så tilsyneladen ikke særlig meget lyst til at ta' den op med lexus. Lexus fik så forstrukket noget i h/bagben, jeg var temmlig nervøs for om det var korsbåndet, så jeg kørte til dr dyr i lørdags

 

http://www.hunde-forum.dk/debat/5638-lexus.html#post144682

 

http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/5630-det-bliver-vaerre.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tja, sidste lørdag "hjalp" han dumle da der var et par jagt hunde som ville bide bumle-ven, det ville lexus ikke finde sig i. De fik i grove vendinge besked på at smutte eller smage egen medicin, de havde så tilsyneladen ikke særlig meget lyst til at ta' den op med lexus. Lexus fik så forstrukket noget i h/bagben, jeg var temmlig nervøs for om det var korsbåndet, så jeg kørte til dr dyr i lørdags

 

http://www.hunde-forum.dk/debat/5638-lexus.html#post144682

 

http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/5630-det-bliver-vaerre.html

 

 

Øv noget værre møg :ae: til jer alle.

 

Hjælper du ham med massage? Det kan være vældig godt

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: til Lexus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

så venter jeg lige et par uger med at bortfører hem til djævleøen :mrgreen:

Tak.

 

Nej hov hov, du. Jeg er ret sikker på at der står i gundloven at man ikke må bortfører lexuser:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo jeg må godt, for han er bare for lækker -håber at komme til at se ham den 12. april :blink: og han kan altså godt være i volvo hjem :5up:

Ja gu er han da for lækker:mrgreen::blink: Kommer du til træffet så kommer du jo også til at møde ham, sammen med en masse andre dejlige hunde:lun:

 

Har du volvo, jamen så dutter det jo ikke du bortføre ham. fordi øhh:hmm: Lexus lider af en meget sjælden bilalergi, volvo'r kan være livsfarlige for ham.. øhhmmmm..øhh og øhhh noget:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv stakkels Lexus :ae:

 

jeg syntes ellers ikke ham og Tacco legede så vildt den anden dag, giv ham en nysser fra mig. Et af dem med meget savl :-D

 

Hvis kylling ikke virker så kommer jeg forbi med Taccos fænomenale tørkost, det smager jo åbenbart som at komme i himlen :-D

Det er jo det. Han "filmer" sig rask den skod hund. Jeg var jo lige så sikker på at det var ok at lade ham løbe lidt. Men det var det så ikke.

 

Jaaa taccos tørkost er bare godt:mums::mums:

Ok. ok så får han et par nysser selvom han er lidt en møghund lige nu:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er sq lidt en svinler ham lexus!:evil: "Se lige hvor godt mit bagben har det far, jæ ka' d't hel' på halv ti'"

 

Men ak, så godt gik det så ikke helt. Nu er der så dømt 14dages ro, ingen træning og ingen løbeture eller leg med venner:shock::cry:

 

Vi skulle lige til at gå en lang tur, da lexus lettede ben, pev og trak benet op.

 

Uha hvor er han "fornærmet" nu:lol: Han vil ikke engang tage det stykke kylling jeg har tilbudt ham:cry::lol::lol:

 

Øv altså :cry: Her gik jeg og troede den bette snart var klar til lidt leg igen og så skal han stadig slappe af :( Det er da noget værrer end jeg lige troede :cry: og så pga. at min hund lige skulle være dum :evil:

 

Øv jeg håber snart han er helt ovenpå igen :ae:

 

Selvfølgelig er han fornærmet, nu har han jo leget rask i lang tid og så kommer du bare og gennemskuer ham, det er jo ikke spor sjovt at slappe af. Stakkels Lexus :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja gu er han da for lækker:mrgreen::blink: Kommer du til træffet så kommer du jo også til at møde ham, sammen med en masse andre dejlige hunde:lun:

 

Har du volvo, jamen så dutter det jo ikke du bortføre ham. fordi øhh:hmm: Lexus lider af en meget sjælden bilalergi, volvo'r kan være livsfarlige for ham.. øhhmmmm..øhh og øhhh noget:shock:

 

Jeg har noget der kan kurere hans volvo-allergi :mrgreen:

 

Nej pjat, lige pt. er jeg voldsom igang med at fortælle manden at jeg simpelthen bliver nødt til at tage kørerturen på 4 timer hver vej - for NU vil jeg altså møsse Lexus og Dumle og Tacco og Groa og og og og og

 

Manden er dog snart overbevist og hvis det flasker sig henter jeg min veninde, hendes mand og hund (kastareret labrador på 6 år) i Odense og kører så til Viborg. Der er bare så mange af hundene jeg bliver nødt til at hilse på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...