Gæst Deaddollface Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Ja, så har jeg også fundet vej til forumet her. Har efterhånden kigget med inaktivt de sidste par uger, og det er bare en god side. Jeg er vidst det man kalder hvalpeskruk, går nemlig og venter på en lille yorkie (eller Biewer) hvalp, og jeg kan slet ikke være nogen steder for spænding. Så min lille "Cupcake" skal i nok komme til at høre mere om. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Kunne være jeg lige skulle fortælle, hvad jeg er for en Jeg er en pige på 19 år, hedder Jeanette og bor i en by nær Århus.. Pt. har jeg orlov fra Gymnasiet, og skal altså tage det sidste år, her til August.. Jeg skal snarest til at være vikar i en børnehave, for at lave noget imens jeg har orlov.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Hej Jeanette Og velkommen til fra en anden Jeanette:-D Glæd dig til du får hund. Dit liv vil ændre sig for altid.. Luna er det bedste, der nogensinde er sket for mig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
viviansen Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Velkommen til:-D Det bliver dejllig med en lille yorki mere (dem kan vi ikke få for mange af;-)). Hvor skal du have den fra og hvornår? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jeg skal enten have en Biewer fra Tyskland, kennel my insatiable love, som lige nu har hvalpe.. Eller så skal jeg have en yorkie fra min moster, som har 4 af slagsen, hvoraf den ene er med hvalpe nu.. Hun skal føde i slutningen af februar, så det er jo snart.. Men jeg ved endnu ikke om jeg skal have biewer, eller "alm." yorkie.. Afhænger lidt af nogle forskellige ting.. :) Jeanette . Ja, jeg glæder mig også heeelt vildt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Viviansen Gud, er det dig der har lille My? Den er så dejlig den lille hund, en virkelig køn yorkie. Min moster, som selv har yorkier, har også nævnt den, tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Hvad er en biewer for en? - og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Det er en yorkshire terrier, den er bare hvid.. Nogle ser det som sjældent, andre mere som en fejlfarve.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Velkommen til ... jeg var så heldig at møde en Biewer i løkken sidste år - en smuk lille hund ... men det er yokierne nu også ... jeg glæder mig til at følge dig og din kommende hvalp - uanset om det bliver en yorkie eller en biewer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Hej og velkommen til Blicer spændende at følge din lille hvaps :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sandraia Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Jeg ønsker deg også lige velkommen, men jeg er også helt ny herinde... åh, det bliver nok dejligt med en lille hvalp.. der findes ikke bedre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Velkommen fra endnu en ny der også har "luret" en tid herinde..ss..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Vi er tilmeldt samme dag:-) men velkommen:vinke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Velkommen Glæder mig til lille hvalp :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Tak for alle "velkomstnerne", hvis man kan sige det Jeg glæder mig skisme bare sådan til jeg får en hvalp.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hej og velkommen til Glæder mig også til at følge dig og din kommende hvalp:mrgreen: og se massere af billeder:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Hej og velkommen til Glæder mig også til at følge dig og din kommende hvalp:mrgreen: og se massere af billeder:engel: Tak.. Hehe.. Det er træls at allerede være blevet afhængig af HF, når man ikke engang har hund endnu .. Hehe.. og bare rolig, jeg er kamera/bilede-afhængig, så billeder kommer der masser af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Piscine Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 velkommen og tillykke med kommende hvalp. Glæder mig til at se billeder, har vist aldrig set en biewer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Årh nej.. Hvis jeg skal have en alm. yorkie, bliver det jo fra min mosters yorkie som er gravid.. De har lige været til røngten med den idag, og der er kun én hvalp, og den er meget stor, så den skal måske have kejsersnit.. Det bliver risikabelt både for hvalp og for lille Chanel (moren) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej og velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trillo Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hej Og Velkommen til vh Pia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 :klap2: Tak allesammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts