Hop til indhold

Jeanette

Gæst Deaddollface
 Share

Recommended Posts

Gæst Deaddollface

Ja, så har jeg også fundet vej til forumet her. Har efterhånden kigget med inaktivt de sidste par uger, og det er bare en god side.

Jeg er vidst det man kalder hvalpeskruk, går nemlig og venter på en lille yorkie (eller Biewer) hvalp, og jeg kan slet ikke være nogen steder for spænding.

Så min lille "Cupcake" skal i nok komme til at høre mere om. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface

Kunne være jeg lige skulle fortælle, hvad jeg er for en :oops:

Jeg er en pige på 19 år, hedder Jeanette og bor i en by nær Århus..

Pt. har jeg orlov fra Gymnasiet, og skal altså tage det sidste år, her til August.. Jeg skal snarest til at være vikar i en børnehave, for at lave noget imens jeg har orlov..

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface

Jeg skal enten have en Biewer fra Tyskland, kennel my insatiable love, som lige nu har hvalpe..

Eller så skal jeg have en yorkie fra min moster, som har 4 af slagsen, hvoraf den ene er med hvalpe nu.. Hun skal føde i slutningen af februar, så det er jo snart..

Men jeg ved endnu ikke om jeg skal have biewer, eller "alm." yorkie.. Afhænger lidt af nogle forskellige ting..

:):)

Jeanette . Ja, jeg glæder mig også heeelt vildt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Hej og velkommen til :vinken:

Glæder mig også til at følge dig og din kommende hvalp:mrgreen: og se massere af billeder:engel:

Tak.. Hehe.. Det er træls at allerede være blevet afhængig af HF, når man ikke engang har hund endnu :neutral:.. Hehe..

og bare rolig, jeg er kamera/bilede-afhængig, så billeder kommer der masser af :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface

Årh nej..

Hvis jeg skal have en alm. yorkie, bliver det jo fra min mosters yorkie som er gravid.. De har lige været til røngten med den idag, og der er kun én hvalp, og den er meget stor, så den skal måske have kejsersnit.. Det bliver risikabelt både for hvalp og for lille Chanel (moren) :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites