Gæst Dogue1 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 når der er tæver i løbetid:lol: I guder lexus er helt blæst i hovedet lige nu, der er bare slet igen kontakt. Godt nok er der lys men der er INGEN hjemme:roll: Gad vide om han overhovedet kan finde udaf atgå spor idag!?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Ha ha kender det godt. Maaand de hanhunde opfører sig nogle gange som sømænd der har været på søen i flere år Jeg tør næsten sværge på at jeg kan se lys hvis jeg kigger min hanhund i ørerne når tæverne er i løbetid - totalt hulrum er der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Uha, kender det! Glemmer aldrig den lydighedsprøve hvor Bo kun kunne vende næsen i den retning hvor den løbske tæve var :stupid: Vi raslede fra en 1. plads året før ned til en 8. plads. Det er altså derfor jeg er imod løbske tæver til prøverne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Ha ha kender det godt. Maaand de hanhunde opfører sig nogle gange som sømænd der har været på søen i flere år Jeg tør næsten sværge på at jeg kan se lys hvis jeg kigger min hanhund i ørerne når tæverne er i løbetid - totalt hulrum er der :lol: Jeg har jo hørt at det kan gå galt mellem to hanhunde når der er tæver i løb. Men det er tilsynelanden ikke noget problem for lexus, vi mødte en af hans hanhunde venner, de hilste pænt og var klar til at lege. Men lexus må jo ikke løbe rundt når han har det bagben... På gåturen gik han og pev som om jeg slår ham, pinligt!:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Uha, kender det!Glemmer aldrig den lydighedsprøve hvor Bo kun kunne vende næsen i den retning hvor den løbske tæve var :stupid: Vi raslede fra en 1. plads året før ned til en 8. plads. Det er altså derfor jeg er imod løbske tæver til prøverne... Ja det er øv. Men på den ander side, skulle en hund til en prøve vel være så meget "på sin ejer" at alt andet ikke kunne forstyre!?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Ja det er øv.Men på den ander side, skulle en hund til en prøve vel være så meget "på sin ejer" at alt andet ikke kunne forstyre!?? Det er der nogle der mener. Jeg synes det er et urimeligt krav, men sådan er vi jo så forskellige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 :lol:Jeg har jo hørt at det kan gå galt mellem to hanhunde når der er tæver i løb. Men det er tilsynelanden ikke noget problem for lexus, vi mødte en af hans hanhunde venner, de hilste pænt og var klar til at lege. Men lexus må jo ikke løbe rundt når han har det bagben... På gåturen gik han og pev som om jeg slår ham, pinligt!:lol: kvinder i løbetid er roden til alt ondt, uanset race :engel: Kender det fra cujo og øhhe kæresten :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Om sommeren kom eller kommer der en golden retriever ned til Lajka. ( han bor et stykke væk fra Lajka. ) og så leger de jo bare?? men så en dag da Lajka var i løbetid, kommer Louis altså han hunden og er i rigtig parre humør:stupid: Og så går de jo ned til æble træerne og begynder at parre. Så lukker vi Lajka ind men så krasser de jo vildt på vores nye dør, og der kom et par ridser.. Men så skulle JEG gå op med Louis, men han hoppede op af mig:eek:, og begyndte at parre mit ben. Så jeg faldte. Ja.. så måtte jeg jo ringe efter hjælp??. De han hunde er altså bare vildt frække.. . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Har også været til prøve hvor alle tre tæver i huset var løbske - mand jeg kunne have revet hovedet af hunden den dag Han starter med at lave perfekt fælles sit og dæk og da det så var vores tur til enkelt øvelserne, så når vi lige at være inde i 10 sek. også lettere køtteren ben i ringen :stupid: Ellers så kan jeg godt have ham til prøve/træning med løbske tæver, han går det han skal, men man godt mærke at hans koncentration/fokus er lidt mere svævende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Om sommeren kom eller kommer der en golden retriever ned til Lajka. ( han bor et stykke væk fra Lajka. ) og så leger de jo bare?? men så en dag da Lajka var i løbetid, kommer Louis altså han hunden og er i rigtig parre humør:stupid: Og så går de jo ned til æble træerne og begynder at parre. Så lukker vi Lajka ind men så krasser de jo vildt på vores nye dør, og der kom et par ridser.. Men så skulle JEG gå op med Louis, men han hoppede op af mig:eek:, og begyndte at parre mit ben. Så jeg faldte. Ja.. så måtte jeg jo ringe efter hjælp??. De han hunde er altså bare vildt frække.. . De er lidt for sjove de hanhunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Vi er 1 sølle gang stødt på en tæve i løbetid lige ude foran vores hæk, og HVER gang vi går der, begydner han at pive Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Jeg kan så afslører. Spor træningen gik:pift: Det kunne han bare slet ikke finde ud af:oops: Vi havde jo fine gæster med til spor idag:blink: Både Dumle far Bjørn og dumle mor Mathilde var med, Lexus var ganske godt tilfreds med at dele nakkestøtte i bilen med mathilde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Klip klip så er i ude ovre det problem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Jeg kan så afslører. Spor træningen gik:pift:Det kunne han bare slet ikke finde ud af Vi havde jo fine gæster med til spor idag:blink: Både Dumle far Bjørn og dumle mor Mathilde var med, Lexus var ganske godt tilfreds med at dele nakkestøtte i bilen med mathilde. Gud fader bevars som det lyder PRÆCIS som Simba i sidste weekend . I dag var han perfekt og næste søndag er han sikkert Hunden Fra Helvede igen...suuuuuk unge hanhunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Klip klip så er i ude ovre det problem Det går jo ikke når planen er at han skla bruges i avl:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Gud fader bevars som det lyder PRÆCIS som Simba i sidste weekend . I dag var han perfekt og næste søndag er han sikkert Hunden Fra Helvede igen...suuuuuk unge hanhunde :lol:.. Det er så fedt at have hanhund:lol: Jeg er så uendelig glad for at lexus ikker er som hans grand onkel Faust var. Han spiste så at sige ikke så længe der var en tæve i løb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Jeg kan så afslører. Spor træningen gik:pift: Det kunne han bare slet ikke finde ud af:oops: Vi havde jo fine gæster med til spor idag:blink: Både Dumle far Bjørn og dumle mor Mathilde var med, Lexus var ganske godt tilfreds med at dele nakkestøtte i bilen med mathilde. Det var nu fedt at se alligevel, måske Lexus bare syntes vi skulle se hvordan man ikke skal gøre :blink: Det får man alligevel ikke set så meget af hvis man kigger konkurencer og så lærer man vel mere af det... Han er nu en klog hund ham Lexus Jaaa det var så hyggeligt... Selvom jeg nu var lidt nervøs hver gang han begyndte at trække vejret gennem munden... Jeg kan godt se nu hvorfor der var "savle betræk" på bagsædet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 :lol:.. Det er så fedt at have hanhund:lol: Jeg er så uendelig glad for at lexus ikker er som hans grand onkel Faust var. Han spiste så at sige ikke så længe der var en tæve i løb Det er vores lille kloark dog ikke nået til endnu. Det er stadig kun noget gemalen bilder dommer-damer og mænd ind, når de synes vores hund er for mager. Uha, der har lige været en tæve i løb hos naboen. Vi kan jo ikke så godt sige, at vi ikke vil have en fed hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Det var nu fedt at se alligevel, måske Lexus bare syntes vi skulle se hvordan man ikke skal gøre :blink: Det får man alligevel ikke set så meget af hvis man kigger konkurencer og så lærer man vel mere af det... Han er nu en klog hund ham Lexus Jaaa det var så hyggeligt... Selvom jeg nu var lidt nervøs hver gang han begyndte at trække vejret gennem munden... Jeg kan godt se nu hvorfor der var "savle betræk" på bagsædet Som trænerne sagte. Det var langt hen ad vejen min skyld, det var for stor sværhed i sporet i dag, første gang han gik i sidevind for varieret med godbidder, en havde krydset mit spor og jorden var meget kold og derfor var færden dårlig, og så var der også sneen som drillede. Vi så godt du sad og nussede lexus i nakken:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Som trænerne sagte. Det var langt hen ad vejen min skyld, det var for stor sværhed i sporet i dag, første gang han gik i sidevind for varieret med godbidder, en havde krydset mit spor og jorden var meget kold og derfor var færden dårlig, og så var der også sneen som drillede. Vi så godt du sad og nussede lexus i nakken:blink: Selvfølgelig gjorde jeg det... Når nu du ikke vil lukke ham ud til alle tævehundene bliver jeg da nødt til at trøste ham... Så du slet ikke hvor ulykkelig han var? Stakkels Lexus :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia G Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Jeg har meget at se frem til kan jeg regne ud Cayman er 10 måneder nu og er total umulig at få kontakt med,når der er løbske tæver i nærheden. Der er total gennemtræk:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Jeg har meget at se frem til kan jeg regne ud Cayman er 10 måneder nu og er total umulig at få kontakt med,når der er løbske tæver i nærheden. Der er total gennemtræk:blink: Velkommen i klubben, hvor vi alle hygger os, aldrig er ved at blive sindsyge eller på anden måde bemærker, at der er sket en forandring med vores super lydige hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Jeg har meget at se frem til kan jeg regne ud Cayman er 10 måneder nu og er total umulig at få kontakt med,når der er løbske tæver i nærheden. Der er total gennemtræk:blink: Du er ihvertilfalde ikke alene :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts