Amocca Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Vi prøver igen Og denne gang har jeg virkelig gjort mig umage, (og lysnet nogle af dem også ) så håber billederne er bleevet lidt bedre :blink: 1) Min stakkels hund som bliver slæbt udenfor gang på gang for at posere i sneen 2) Karla med næsen dybt begravet i sneen 3) Karla graver i sneen 4) Karla holder øje med en fugl i det fjerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 og så de 4 jeg selv er mest tilfreds med 1) Karla med sne på snuden 2,3 og 4) Smukke Karla i haven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Uanset hvad - sne eller ikke sne - godt kamera eller mindre godt kamera - så er hun altså den dejligeste Karla jeg kender :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 og så de 4 jeg selv er mest tilfreds med 1) Karla med sne på snuden 2,3 og 4) Smukke Karla i haven Manner, hvor er det sødt:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 Se det hjalp jo lidt på det :blink: Men som skrevet tidligere, så er hun dejlig ligegyldigt hvilke hjælpemidler der er brugt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts