Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Flere snebilleder af Sherlock

Featured Replies

Besvaret

Jeg fik lige tigget om lov, hos min bror, til at låne hans dejlige, dyre spejlreflekskamera. Og så fik jeg lokket Sherlock med ud i det kooolde vintervejr og få taget billeder. Men så fik han en frolic, og så var jeg tilgivet :rolleyes: Her er de bedste; Læs= Dem der ikke blev rystede

045.png

046.png

047.png

051.png

058.png

061.png

Edit: Så skulle der endelig være billeder :roll:

Besvaret

Øøøøhhh - er det bare min computer som har totale spasmer, for ingen billeder her:?:

Besvaret
  • Forfatter
Øøøøhhh - er det bare min computer som har totale spasmer, for ingen billeder her:?:

Nej, der gik noget galt og jeg fik dem ikke med :oops: Jeg prøver lige igen

Besvaret

Ih, Adele - kan du så ligge billederne ind af smukke Sherlock !

Besvaret
  • Forfatter
Ih, Adele - kan du så ligge billederne ind af smukke Sherlock !

Jeg skynder mig, jeg skynder mig :mrgreen: Jeg var ovenikæbet kommet til at gemme dem i forkert format, så de skulle gemmes på ny.

Besvaret
  • Forfatter

Så kom der billeder! Puh, sikke en besvær. Lige som jeg havde gemt dem alle som png, fandt jeg ud af at de blev grimme hvis man oploadede dem via hundeforum. Så måtte jeg jo oploade via Photobucket, og ak og ve. Men nu er de der, og endda i fin kvalitet! :mrgreen:

Besvaret

Det hjælp :-D

De er s.. flotte de collier - en af de smukkeste hunde i verden - efter min mening

Besvaret

Og jeg undrer mig jo selvfølgelig over, hvorfor her ikke er lagt nogle billeder ind - så viser det sig, at det er fordi du har lagt dem i startindlægget :mrgreen: Havde regnet med, at de kom i dit sidste indlæg :oops:

Men kæft, han er dejlig, ham Sherlock :lun:

En rigtig smuksak!

Besvaret

wauu han er godt nok smuk:hjerte:

Besvaret
  • Forfatter
Han er da godt nok blevet stor :-)

Ja, rigtig stor. 30 kg, du :???: Han vejede knapt så meget da vi fik ham :mrgreen:

Det hjælp :-D

De er s.. flotte de collier - en af de smukkeste hunde i verden - efter min mening

Og jeg er absolut ikke uenig :hjerte:

Og jeg undrer mig jo selvfølgelig over, hvorfor her ikke er lagt nogle billeder ind - så viser det sig, at det er fordi du har lagt dem i startindlægget :mrgreen: Havde regnet med, at de kom i dit sidste indlæg :oops:

Men kæft, han er dejlig, ham Sherlock :lun:

En rigtig smuksak!

Undskyld forvirringen :engel: Og tak!

wauu han er godt nok smuk:hjerte:

Det synes jeg også :blink: Tak

Besvaret
  • Forfatter
Han er nu en fin hund at se på ham lassie klonen Sherlock der :mrgreen: hvor gammel er han ved at være?

Han er 8 måneder. Og ja, han ligner faktisk Lassie :mrgreen: Når vi møder små børn siger de altid; "Se Lassie" Men det siger de vel til alle collier :roll:

Besvaret
Han er 8 måneder. Og ja, han ligner faktisk Lassie :mrgreen: Når vi møder små børn siger de altid; "Se Lassie" Men det siger de vel til alle collier :roll:

aaarh 8 måneder - samme som Karla :mrgreen: herlig alder eller noget.... :rolleyes::lol:

Besvaret
  • Forfatter
aaarh 8 måneder - samme som Karla :mrgreen: herlig alder eller noget.... :rolleyes::lol:

Ja :mrgreen: Faktisk har jeg ikke mærket noget teenager-pjat endnu, så det er ikke så slemt. (Altså bortset fra tilbagevendede døvhed :roll:)

Besvaret
Undskyld forvirringen :engel: Og tak!

Går nok - jeg var bare lige ved at skrive, at billederne stadig ikke var dukket op i tråden :lol:

Besvaret
  • Forfatter
Går nok - jeg var bare lige ved at skrive, at billederne stadig ikke var dukket op i tråden :lol:

Så var det godt du ikke gjorde det :blink:

Besvaret

De er godt nok flotte. og sikke en flot hund....

Besvaret
Jeg fik lige tigget om lov, hos min bror, til at låne hans dejlige, dyre spejlreflekskamera. Og så fik jeg lokket Sherlock med ud i det kooolde vintervejr og få taget billeder. Men så fik han en frolic, og så var jeg tilgivet :rolleyes: Her er de bedste; Læs= Dem der ikke blev rystede

045.png

046.png

Hvor er han bare LÆKKER :mums: :lun:

Besvaret
  • Forfatter

Det har jeg skam også tænkt mig at gøre! Jeg synes bare ikke det er til at slæbe rundt på, når jeg går tur med ham. Men helt klart! :mrgreen:

Besvaret

:banan: jaaa den tynde lassie :lun: han er en flot hund, med charme og et majestatisk (staveplade) udtryk :5up: