Hop til indhold

Mor fikseret


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg har haft det oppe før, og der var det jo bare hyggeligt.......

 

 

MEN, nu er vi nået til punktet hvor Aslan er så fikseret på mig, at han sidder og nedstirre mig, han sidder bare og sidder, siger ikke et pip, måske lige lidt snørrebånd.

 

Han er begyndt at snuse både martin og jeg meget i røven (undskyld sproget)

 

Og igår da jeg sad og samlede en dims på gulvet, blev han ved med at slikke på min trøje :evil:

 

Når jeg går på toilet, hører jeg et dunk, for han skal da lige prøve at åbne døren.

 

Når jeg ligger på gulvet eller i sofaen kommer han hen og muler mit hår hvis dette er løst. (det er nu meget hyggeligt :oops: )

 

 

Dette foregår om aftenen.

 

 

Nogen bud? Er han bare teenager og underlig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft det oppe før, og der var det jo bare hyggeligt.......

 

 

MEN, nu er vi nået til punktet hvor Aslan er så fikseret på mig, at han sidder og nedstirre mig, han sidder bare og sidder, siger ikke et pip, måske lige lidt snørrebånd.

 

Han er begyndt at snuse både martin og jeg meget i røven (undskyld sproget)

 

Og igår da jeg sad og samlede en dims på gulvet, blev han ved med at slikke på min trøje :evil:

 

Når jeg går på toilet, hører jeg et dunk, for han skal da lige prøve at åbne døren.

 

Når jeg ligger på gulvet eller i sofaen kommer han hen og muler mit hår hvis dette er løst. (det er nu meget hyggeligt :oops: )

 

 

Dette foregår om aftenen.

 

 

Nogen bud? Er han bare teenager og underlig?

 

 

Ja. Både teenager og underlig...ligesom Simba...snuse, slikke, guffe, smowse. De ved godt vi er hunner og så bliver de tåbelige. Før i tiden gik Simba nogle gange forbi badeværelsesdøren, hvis jeg var på toilettet og det gik han ikke synderligere op i. Hvis det stod til ham nu stod han med hele grødhovedet nede i mine trusser (ja sorry, men det er fakta). Han vil også hygge-slikke på hals, i ører, i nakken, i håret osv, men han gearer sig selv mere og mere op, hvis han får lov til det...ja, næsten kaster sig frem mod mig, hvis han kan komme til det, så alt det fjas er slut nu. Vi kan godt snakke og hygge os, men det skal godt nok være på et kontrolleret niveau ellers bliver kræet skørt.

 

Ak ja, små drenge. De skal ligesom have skåret et nej ud i pap i øjeblikket :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså det er ikke kun drengene der kan finde på den slags :mrgreen: Karla er på nøjagtig samme måde med slikke, snaske, mysse, kysse - men bare på hendes far.... og der er INTET bedre end hvis man kan komme afsted med at løbe med mors trusser:roll:

 

:shock: What også de små damer :shock: ??? Ej, hvor er de ungehunde bare FRYGTELIGE :mrgreen:!!! Troede dog kun det var drengene, men det er nok mest fordi vi aldrig har haft en tæve, at man går og luller sig ind i den slags forestillinger !!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Voksen dame på 2½ år slikker os i hovedet som var vi hvalpe, samler sokker og trusser og lægger sig i bunken, går altid med på toilettet og nærstudere hvad der foregår (stiller sig med poterne på mit knæ, og så stirrer hun intenst på ...), når vi går i bad sidder hun med store øjnene og ser på etc - jeg tror ikke hun vokser fra det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...