Hop til indhold

Kedelig dag - og dog...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Det er surt vejr, vi har fri, og sønnen vil bare spille WoW hele tiden. Hvad gør man så?

Tager sine to basser med ud på en lille tur selvfølgelig.

 

Billederne skulle have værert taget i går, hvor det var solskin, men da glemte jeg kameraet :stupid:

 

1: Lillemand smager på sneen.

2: Så går den vilde jagt!

3: Byttet nedlægges.

4: Vinnie beviser at hun er i familie med dinosaurerne!

5: Leroy laver rejehop - eller nowet :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er surt vejr, vi har fri, og sønnen vil bare spille WoW hele tiden. Hvad gør man så?

Tager sine to basser med ud på en lille tur selvfølgelig.

 

Billederne skulle have værert taget i går, hvor det var solskin, men da glemte jeg kameraet :stupid:

:lol: billed 4 og 5, kaniner i forklædning :lun: gode billeder, solen skinner da i dag :hmm: men nok kun her :mrgreen:

 

Gode billeder af 2 lækre hunde, er vild med leory's udtryk " hmm hvad skal du med det kamera der? har lige fundet noget godt at snuse til, lad mig nu være, jeg har jo ikke gjort noget forkert vel?"

 

Mht. sønnen? efter 2 timer slukker du og siger "så er det tid til at være social med familien og det er NU! :mrgreen: satser selv på jeg kan sige det når tøsen bliver ældre og også knægten....

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht. sønnen? efter 2 timer slukker du og siger "så er det tid til at være social med familien og det er NU! :mrgreen: satser selv på jeg kan sige det når tøsen bliver ældre og også knægten....

 

Joooh, men jeg kom til at dumme mig :oops:

Han spurgte: Hvad skal vi lave i ferien?

Og jeg kom til at svare: Lige hvad vi har lyst til!

- og der er altså åbenbart kun én ting han har lyst til... :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joooh, men jeg kom til at dumme mig :oops:

Han spurgte: Hvad skal vi lave i ferien?

Og jeg kom til at svare: Lige hvad vi har lyst til!

- og der er altså åbenbart kun én ting han har lyst til... :???:

nå har i ferie? damn, troede alle skoler i dk havde i uge 7 :hmm: :mrgreen: men så må du ændre dit udsagn, det har vi forældre ret til :mrgreen: og hvis de spørger hvorfor "fordi jeg siger det og hvis du ikke høre efter kan computeren være slukket hele ferien for dit vedkommende..."

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvor er det nogle geniale billeder :hjerte:

 

Og jeg er altså in låååve med Vinnies hængemugler, de er simpelthen geniale - der er ikke den grimasse hun ikke kan lave - og man griner hjerteligt af dem alle :mrgreen: Dinosaur-billedet er altså bare genialt :cool:

 

 

:lol: billed 4 og 5, kaniner i forklædning :lun: gode billeder, solen skinner da i dag :hmm: men nok kun her :mrgreen:

 

Her sner det :mrgreen:

 

Og syntes faktisk det var pænt irriterende da det begyndte, for jeg var igang med en pæn lang cykeltur i forbindelse med et træningsprojekt i idræt :evil: Og så de snefnug i øjnene, altså! Men nu synes jeg bare det er fedt :mrgreen:

 

Joooh, men jeg kom til at dumme mig :oops:

Han spurgte: Hvad skal vi lave i ferien?

Og jeg kom til at svare: Lige hvad vi har lyst til!

- og der er altså åbenbart kun én ting han har lyst til... :???:

 

Du sagde "hvad vi har lyst til" - ergo, hvad I har lyst til, altså sammen - ikke lige hvad man lyster. Så du kan godt sige til sønnen at han skal slukke for pc'en og holde sin moar ved selskab :mrgreen:

 

Kunne faktsisk godt se at lære af mig selv :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...