Hop til indhold

spørgeskema


Gæst LKollerup
 Share

Recommended Posts

Gæst LKollerup

Vi søger en masse hundeejere, der har lyst til at udfylde et spørgeskema.

Vi laver kontinuerlig research omkring hunde og deres ejere og arbejder meget med såkaldte muskel- og kamphunde.

Vi forsøger at få et overblik over hvordan forskellige hundeejere ser på det at have hund og hvordan deres egen hund er og hvad den evt. har oplevet.

Grunden hertil er at vi ønsker at finde ud af om der er stor forskel på hvordan ejere af 'muskelhunde' ser på det at have hund, kontra ejere af andre hundetyper.

Det er ganske uforpligtende at deltage og man kan sagtens være anonym.

Send meget gerne en pb - spørgsmål besvares naturligvis. De, der hellere vil ringe, kan gøre også gøre det på nr.: 40757324.

Med venlige hilsner

Line, Alpha Hundeadfærdscenter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LKollerup

Det kan du have ret i - men det er i hvert fald en måde at få nogle oplysninger på. Og der er jo også en del, som måske egentlig er ansvarlige nok, men som misforstår deres hund på den ene eller den anden måde, som kan resultere i forskellige ubehagelige situationer.

Dette forsøger vi via spørgsmålene at komme ind på.

 

Det er klart at vi selvfølgelig ikke kan vide om folk fortæller sandheden, men det kan man jo aldrig. Så vi håber stadig på en masse deltagere:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Til min store skræk - og ret overraskende :hmm: - ser jeg nu at DdB'en faktisk er med på flere lister over både kamp- og muskelhunde.

 

Dvs. at jeg har både en spinkelhund og en muskelhund, og derfor må være selvskrevet til at deltage i undersøgelsen :mrgreen:

:ae: Tja misforståelser findens over alt.

Den dogue de Bordeaux som engang var kamphund hed Dogue de Bordeaux-Toulouse aka Dogue du Midi ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LKollerup

Resultatet af undersøgelsen bliver selvfølgelig offentliggjort. Egentlig startede det ud som en undersøgelse kun for ejere af 'muskelhunde', men vi har valgt at udvide den, for at få et bedre overordnet billede.

Det munder i hvert fald ud i en artikel, som nok skal komme til at være hvor alle kan se den.

 

Det er skønt at der er opbakning omkring undersøgelsen - så tak til alle der vil svare. Send endelig en pb med jeres mailadr. så sender jeg skemaet ud hurtigst muligt:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...