Hop til indhold

ting I gerne vil af med


jes
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg kiggede lige i alle de tråde her og tænkte at jeg lige ville sige at har man ting man gerne vil af med, hvad enten det er senge, tæpper, klude, håndklæder, legesager, bure mv.. så ved jeg at samtlige Internater tager imod med glæde!

 

Jeg har tit afleveret gamle legesager, senge o.l. til nærmeste internat og de bliver bare så glade for det. Og så ved man at det bliver brugt!

 

Så det var blot en ide hvis andre kunne bruge den!

 

:vinken:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle

 

Jeg kiggede lige i alle de tråde her og tænkte at jeg lige ville sige at har man ting man gerne vil af med, hvad enten det er senge, tæpper, klude, håndklæder, legesager, bure mv.. så ved jeg at samtlige Internater tager imod med glæde!

 

Jeg har tit afleveret gamle legesager, senge o.l. til nærmeste internat og de bliver bare så glade for det. Og så ved man at det bliver brugt!

 

Så det var blot en ide hvis andre kunne bruge den!

 

:vinken:

Fin ide, hvis man vidste hvor den nærmeste lå :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

havde helt glemt det :oops: det var der vi måtte aflevere vores kat for 4 år siden pga. allergi :megaked:http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internaterefternavn/falsters!opendocument

 

Dovenskab jeg ikek undersøgte det egentligt...havde håbet på en der var tættere på, men kontakter dem, vi har dog ikke ret meget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

havde helt glemt det :oops: det var der vi måtte aflevere vores kat for 4 år siden pga. allergi :megaked:

 

Dovenskab jeg ikek undersøgte det egentligt...havde håbet på en der var tættere på, men kontakter dem, vi har dog ikke ret meget :-D

 

Øv da :(

 

Men ja, lidt ville de da sikkert blive glade for :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle internater er glade for alt folk ikke kan bruge for her er jo stor udskiftning og nogle dyr får jo tæpper og legesager med så de har noget der er deres. Så selvom man kun har lidt så er glæden stor for modtageren!

 

Og der er jo sikkert også pensioner man kan søge på og aflevere ting til, de vil også være glade for man tænker på dem..!

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...