Hop til indhold

Hun vil ikke sove om natten??!!


Gæst Berner-Chilli
 Share

Recommended Posts

Gæst Berner-Chilli

Hej igen

 

Vi har en Berner Sennen hvalp på 11 uger, som på alle måder er skøn. Men vi har et problem med, at hun ikke vil sove om natten, det vil sige hun vil godt sove men hun vågner utallige gange i løbet af natten og vil ud og tisse...

Hun er god til at være alene, hun har prøvet at være alene hjemme i 7 timer med kun et lille uheld.

 

Hun bliver luftet 4 gange om dagen + fri adgang til have.

 

Nogen der har nogle gode råd?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hvalpen er 11 uger så er det helt naturligt at den ikke kan holde sig om natten. Tisser den når i lukker den ud?

 

Det gælder bare om at når i så er med den ude at tisse, så skal der ikke ske noget sjovt, bare ud og tisse, og så tilbage i seng.

 

Hvor længe har i haft hvalpen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tisser den inden i går i seng? Og hvis den gør, ser i den så tisse eller formoder i det?

 

 

En super ting er at sige "tisse tisse tisse" når den tisser, for på denne måde lærer hunden en tisse komando, som vi har her i huset bruger hver aften lige inden vi går i seng. Men selv vores hund på 11 måneder skal altså nogle gange ud for at tisse kl 2 om natten :(

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Til gengæld er jeg imponeret over at en så lille hvalp allerede er alene hjemme i 7 timer :shock:

 

 

De har vel haft den i 3 uger, den normale ferie tid er 3 uger, nogle er så heldige at de kan bruge længere tid, men jeg hører tit om folk der har klaret det på en uge eller 2.

 

Der var sågar en herinde som klarede det på 3 dage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella skulle også op om natten indtil hun fik en plads i sengen ;-) vupti så skulle damen ikke op om natten mere :5up:og har ikke skulle siden, jeg tror derfor min hund skulle op der var lidt trykhed i komme i kontakt om natten og komme ud ;-( hvis ikke du vil ha hund i sengen hvad med at prøve at give hunden evt. de sokker i har haft på om dagen og sove med, de dufter jo af dig, og så kurven så tæt på sengen som muligt, for har man først haft hunden i sengen en gang er det svært at få den ud igen:( Bella er nu 1 år jeg kan stadig ikke få hende til at blive ude af sengen en hel nat, hun lister op når jeg sover, så ja, nu har jeg hund i sengen:-P hyggeligt.

efter uheld kan jeg i øjeblikket ikke komme ud med Bella men det gør min dejlige nabo, i aftes var bella ude og tisse kl 19.30 og først igen kl. 8.45 uden uheld, det var rigtig flot:vinken: held og lykke

 

UPS, ja en Berner Sennen er jo nok ikke lige den man har i sengen eller hvad ?????????

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...