Hop til indhold

Jeg har et spørgsmål?


Gæst Rollo&Gala
 Share

Recommended Posts

Gæst Rollo&Gala

Hejsa jeg har et spørgsmål vi har en tæve der lige er kommet i løbe tid hendes første og hvor lang tid går der før det er væk har hørt 3 uger men er det rigtigt?:confused:

Håber nogen der vil hjælpe

Ps er ikke så meget her inde så ved ikke om det er det rigtige sted og spørge?:confused::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa jeg har et spørgsmål vi har en tæve der lige er kommet i løbe tid hendes første og hvor lang tid går der før det er væk har hørt 3 uger men er det rigtigt?:confused:

Håber nogen der vil hjælpe

Ps er ikke så meget her inde så ved ikke om det er det rigtige sted og spørge?:confused::oops:

 

Jeg tror du er den samme som jeg lige har svaret inde på hg ;-) men som sagt. Det er korrekt at tævens løbetid varer 3 uger, den bløder i de første dage/uger (afhængig af hunden) og efterhånden som udflådet bliver lysere og mere klart / gulligt, desto mere villig blive hun til at parre...

 

min egen Karla er også lige gået i løb, så jeg har lige haft en tråd om det, der står mange fine ting http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/6045-sa-kom-karla-i-lobetid.html

 

og så lige en anden ting - det er næsten umuligt at læse dit indlæg i så lille en skrift med den farve du har valgt, så det er nok bedre at vælge en anden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabella
Hejsa jeg har et spørgsmål vi har en tæve der lige er kommet i løbe tid hendes første og hvor lang tid går der før det er væk har hørt 3 uger men er det rigtigt?:confused:

Håber nogen der vil hjælpe

Ps er ikke så meget her inde så ved ikke om det er det rigtige sted og spørge?:confused::oops:

 

Hejsa!

Nu har jeg ikke læst de andre indlæg, så jeg ved ikke om du har fået de svar som du havde brug for, men jeg vil gerne hjælpe:-P Men min Trunte(mittelspitz/papillon) havde det i 3 uger, og det var alle dagene, altså der var ingen dage hvor hun slet ikke blødte, men der var nogle dage hvor det kun var et par dråber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
En løbetid er altid 3 uger, om de så bløder hele tiden eller ej...

 

Men man holder gerne hunden væk fra hanhunde i en uges tid ekstra..

 

Altså min tæve har alle dage blødt i 4 uger, vil du så mene den stadig "kun" er i løb i 3 uger?

For det vil jeg nu ikke mene.........

 

men selvfølgelig siger man generelt at en tæve er i løb i 3 uger. Min egen blødte så kun lige sådan lidt rødbrunt snask-agtigt i 1½ uge i hendes allerførste løbetid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...