Hop til indhold

Skrupskøre hvalp!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Hundene har lige fået en grisehale hver. Leroy satte straks kursen mod min seng for at spise sin, men der sætter jeg trods alt grænsen. Jeg tog fat i ham og løftede ham ned - og så var grisehalen forsvundet :shock:

Enten ligger den skjult et eller andet sted i min seng og venter på at give mig en klam oplevelse - eller også har hvalpen slugt den hel. Jeg tror faktisk det er det sidste :hmm:

 

Bagefter stjal han Vinnies grisehale - den fik vi dog byttet tilbage, og hun fik fred til at spise den ude i entréen.

 

I skrivende stund render hvalpe-monstret rundt med en Rice Crispies æske på hovedet... :roll:

 

Vi behøver da ikke at kede os ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke lige nu - her ligner et sted hvor to hunde har splittet dagens køkkenaffald ad, og bagefter tumlet rundt med jord på poterne.

 

Ikke at den slags overhovedet sker i vores hjem :engel:

Men det ligner ;-)

 

 

Øøøøøøøøøøh

 

situation:

 

Nogen poster et billed af en hund med æske p åhovedet, kameraet har dog fokuseret på skidtet på gulvet. Hvad gør en HF bruger?

 

a) Ser snavset og tænker :badr:

b) ser det sjove hunde billed?

 

 

der er mange penge på spil, svar nu korrekt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøøøøøøøøh

 

situation:

 

Nogen poster et billed af en hund med æske p åhovedet, kameraet har dog fokuseret på skidtet på gulvet. Hvad gør en HF bruger?

 

a) Ser snavset og tænker :badr:

b) ser det sjove hunde billed?

 

 

der er mange penge på spil, svar nu korrekt :mrgreen:

 

Fair nok, men det er for sent - æsken er konfetti :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er absolut bare sløv med det kamera, hæng det om halsen så du er klar næste gang :engel:

 

præcis :5up: jeg har altid min mobil på mig, og der er et godt kamera så jeg er altid parat når der sker noget :blink:

 

Det er en cybershot, men den er gammel. Man kan næsten få smidt dem med 3.2 i hovedet :mrgreen::blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Terroristhvalpen fortsætter sine ugerninger - men denne gang kan det desværre komme til at gå ud over ham selv :cry:

 

Lavede ribbensteg til aftensmaden - tog den ud af ovnen og satte den på komfuret. Pludselig var stegen væk...

 

Jeg troede ikke engang den lille lort kunne nå derop :evil: Men lækkersulten giver åbenbart vinger :roll:

 

Nu er der ikke andet at gøre end at håbe på at det hele kommer ud igen uden at gøre skade...

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld , men nu må jeg altså grine , jeg kan se det hele for mig , hold da op hvor må det være sjovt hjemme hos dig

 

Jeg vil da også gerne se billeder , det kan ikke være værre end her , når 4 newfer har smidt ½ pels og tørret hele haven af i gulvtæppet , pyt med det , det vil da være værre hvis der var pinligt rent når der er dyr i hjemmet , så tror vi da bare de ikke må røre sig :-)

 

Så billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Terroristhvalpen fortsætter sine ugerninger - men denne gang kan det desværre komme til at gå ud over ham selv :cry:

 

Lavede ribbensteg til aftensmaden - tog den ud af ovnen og satte den på komfuret. Pludselig var stegen væk...

 

Jeg troede ikke engang den lille lort kunne nå derop :evil: Men lækkersulten giver åbenbart vinger :roll:

 

Nu er der ikke andet at gøre end at håbe på at det hele kommer ud igen uden at gøre skade...

hahahaha :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol:

:lol::lol:

:lol:

 

så kan du se hvordan det er at have hanhunde i deres bedste alder :lol::lol: vi har mistet et par stykker dej/nybagt rugbrød :shock: det værsste er rå dej.. det kom ud i hele store klumper, og begge veje og midt om natten!!!

Undskyld , men nu må jeg altså grine , jeg kan se det hele for mig , hold da op hvor må det være sjovt hjemme hos dig

 

Jeg vil da også gerne se billeder , det kan ikke være værre end her , når 4 newfer har smidt ½ pels og tørret hele haven af i gulvtæppet , pyt med det , det vil da være værre hvis der var pinligt rent når der er dyr i hjemmet , så tror vi da bare de ikke må røre sig :-)

 

Så billeder :5up:

jeg griner med og vil også have billeder :5up:umulia er ALT for sløv til at fange leory på de rigtige tidspunkter....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Terroristhvalpen fortsætter sine ugerninger - men denne gang kan det desværre komme til at gå ud over ham selv :cry:

 

Lavede ribbensteg til aftensmaden - tog den ud af ovnen og satte den på komfuret. Pludselig var stegen væk...

 

Jeg troede ikke engang den lille lort kunne nå derop :evil: Men lækkersulten giver åbenbart vinger :roll:

 

Nu er der ikke andet at gøre end at håbe på at det hele kommer ud igen uden at gøre skade...

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...