Hop til indhold

Hej alle!


Gæst Isabella
 Share

Recommended Posts

Gæst Isabella

:-)Hej alle.

Jeg er "ny" her på HF. Jeg har haft profilen længe, men må indrømme at jeg ikke har været aktiv, som jeg er begyndt på nu - så jeg tænkte at jeg lige måtte præsentere mig!:-)

Jeg hedder Isabella, og har en hund(Trunte) som er en blanding mellem en (lille) mittelspitz og en (stor) papillon. Lige nu er hun ca. 9 måneder, og vejer omkr. 7 kg.

Jeg har fået meget hjælp her på HF, tak for det:oops::-P Rigtig god debat/blog side, med en masse søde mennesker!

 

Hilsen Isabella

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabella

:blink:Tak skal i have!

Jeg har nogle billeder på min profil fra da hun var helt lille, og fra da hun var 13 uger, men nu er hun 9 måneder.:roll: Jeg skal nok ligge nogle billeder ind så snart jeg kommer hjem fra skiferie:-D lige nu har jeg hende ikke hos mig(*vræææl*). Men jeg skal nok huske det! Har fået mange forespørgsler:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabella
aaargh nu forstod jeg det :oops: det var en stor papillon (for racen) og en lille mittelspitz (for racen) ... undskyld :lol: jeg er åbenbart sløv i optrækket :oops::mrgreen:

 

Præcis!:-D Da jeg skrev det vidste jeg godt at nogle kunne misforstå:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til .... :vinken: men er det ikke omvendt ;-) at den er en blanding af Mittelspitz (stor) og Papillon (lille)...

 

Sådan ud fra min forvirrede hjerne vil jeg da ihvertfald mene, at en papillon er en 2-5 kg's hund og mittelspitzen en 10-12 kg's hund :blink:

 

det kunne også være en stor udgave af en papillion og lille udgave af mittelspitzen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabella
Velkommen til.:vinken:........efter lang tid :mrgreen:

 

 

Kan man mon kalde dig vindus kigger?

Explore er jo i et "vindue" på din computer :mrgreen: (ja ja som altid stinker min humor :roll: )

 

 

Haha! Jamen det kan man da :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...