Hop til indhold

Børn og hunde


Gæst Hej hund
 Share

Recommended Posts

Gæst Hej hund

Hej alle I skønne hundevenner

 

Jeg sidder for øjeblikket og arbejder på kampagnen 'Hej hund'. Jeg ved ikke, om I har hørt om kampagnen, men måske er den interessant for nogen af jer.

 

 

Fokus på hej-hund.dk er, at hunde og børn er en fantastisk cocktail, når bare børn har lært nogle basale ting om hunde og deres signaler.

 

Hvis nogen af jer f.eks. har mindre børn, og I er i tvivl om, I skal have hund i familien, eller hvis I venter barn og er i tvivl om, hvordan gamle Trofast vil reagere på dette, så synes jeg, I skulle kigge forbi hej-hund.dk

 

Hvis der er nogen af jer, som gerne vil vide mere om emner, der er relateret til samværet mellem hunde og børn, så er der en del info på kampagnens hjemmeside.

 

Der er også et farverigt børne-computerspil, som er udviklet til små børn, hvor de på en sjov måde kan lære, hvordan de omgås hunde.

 

 

 

Jeg er naturligvis ikke helt neutral, når jeg er med til at lave 'Hej hund', men tror faktisk mange vil have glæde af at læse på siden. Vi har forsøgt at få nogle flere til at føle sig trygge og holde ligeså meget af hunde, som vi selv gør.

 

 

Det er Den Danske Dyrlægeforening, der står bag: hej-hund. dk

 

 

Vi håber, at der er mange, der vil få glæde af siden. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stefan Faber

Kennelen hvor vi får Leica fra anbefalede os at besøge denne side,Vi har 4 børn hvor af de 2 mindste er lidt nervøse/skal de dyr an før de tør være i nærheden af dem.

Siden har hjulpet ungerne med en masse værktøjer som de kan bruge i det daglige,de er allerede i gang selv om Leica ikke er kommet hjem endnu :mrgreen:

 

Jeg skal i øvrigt hilse og sige at spillene er super sjove:blink:

Tak for den indsats i har lagt for dagen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...