Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138651 Jeg har nusset Ninja, jeg har nusset Ninja na-na-na-naa-naaaaaa Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138662 det er manipulation i blandet i de billeder.... vi fik ikke nusset dem selvom de sagtens kunne have drejet om hjørnet i lørdags jeg er ikke sur, bare skuffet ! (men de er nu søde de 2 "små" ) men hva sker der for din lyserøde hårelastik? du er vel ældre end 13 :hmm: Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138665 Jeg har nusset Ninja, jeg har nusset Ninja na-na-na-naa-naaaaaa Som om det er noget JEG nussede med hende og Nippon og alle de andre i kuldet for lææææænge længe siden Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138715 men hva sker der for din lyserøde hårelastik? du er vel ældre end 13 :hmm: Mentalt, eller....? :blink: Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138718 Mentalt, eller....? :blink: mentalt er jeg ikke i tvivl totalt teenager fjollet fysiologisk er jeg stadigvæk i tvivl :hmm: Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138754 Hrmf, jeg er slet ikke misundelig! Nå! Overhovedet slet ikke! Nå! Nej! Men Ninja altså Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138759 :hmm: Jeg vil tro jeg er ca. dobbelt så gammel som nollike, og jeg render da rundt med små plysdyr i håret og alt muligt. Men det må man altså ikke? Nå men bortset fra det - de er søde alle 3, dem på billederne :5up: Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138817 Jeg ser kun ninja, alt andet er luft pldrrrrrrrrrr Desuden har jeg lige sovet med Aslan i min arm, og vi har ligget og boblett, og når jeg flyttede mig begyndte han at pive, indtil han kunne ligge sit hoved på min arm igen, så jeg er ret meget solgt, måske jeg misunder dig i morgen når han er et møg-kræ :blink: Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138818 :hmm: Jeg vil tro jeg er ca. dobbelt så gammel som nollike, og jeg render da rundt med små plysdyr i håret og alt muligt. Men det må man altså ikke? Men nu er det jo også DIG ikk :blink: Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år comment_138850 Men nu er det jo også DIG ikk :blink: Nåh ja :stupid: Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år Forfatter comment_138853 det er manipulation i blandet i de billeder.... vi fik ikke nusset dem selvom de sagtens kunne have drejet om hjørnet i lørdags jeg er ikke sur, bare skuffet ! (men de er nu søde de 2 "små" ) men hva sker der for din lyserøde hårelastik? du er vel ældre end 13 :hmm: Du er da i hvert fald så gammel at du skal have briller Det er overhovedet ikke en lyserød hårelastik, men en lilla blomst. NÅ!!! Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år Forfatter comment_138855 Som om det er noget JEG nussede med hende og Nippon og alle de andre i kuldet for lææææænge længe siden Medmindre du kan bevise det med et billede vil min påstand være at du lyver Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år Forfatter comment_138857 :hmm: Jeg vil tro jeg er ca. dobbelt så gammel som nollike, og jeg render da rundt med små plysdyr i håret og alt muligt. Men det må man altså ikke? Nå men bortset fra det - de er søde alle 3, dem på billederne :5up: Jeg har kun to ting at sige til det indlæg: :5up: og :kys: Rapporter
Besvaret Marts 11, 200917 år Forfatter comment_138858 Jeg ser kun ninja, alt andet er luft pldrrrrrrrrrr Desuden har jeg lige sovet med Aslan i min arm, og vi har ligget og boblett, og når jeg flyttede mig begyndte han at pive, indtil han kunne ligge sit hoved på min arm igen, så jeg er ret meget solgt, måske jeg misunder dig i morgen når han er et møg-kræ :blink: Hæ hæ, det VED jeg er løgn!!! Rapporter
Besvaret Marts 12, 200917 år comment_138938 :hmm: Jeg vil tro jeg er ca. dobbelt så gammel som nollike, Så det du siger det er at du er cirka 70? Du er da i hvert fald så gammel at du skal have briller Det er overhovedet ikke en lyserød hårelastik, men en lilla blomst. NÅ!!! Har lige fået tjekket mit syn, det er 97,9 % i orden, så ingen grund til briller... Okay, svært at se ordentligt sådan som dit hoved kører rundt, den mindede om den min datter har et par stykker af :blink: Rapporter
Besvaret Marts 12, 200917 år comment_138972 Medmindre du kan bevise det med et billede vil min påstand være at du lyver Så skal vi vist have Nazak på banen - tror hun tog omkring en million milliard billeder den dag og jeg MÅ da have sneget mig med på bare et Men jeg nussede vist mest med Tøsen og Nilas da BlackGSD beslaglagde Ninja næsten hele tiden Rapporter