Umulia Skrevet Marts 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 13, 2009 Leroy skal have noget mad med mindre protein - gerne under 20%. Kender I noget af den slags, så vil jeg gerne høre om det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Jeg har lige luret lidt forskellige: Healthy Paws (både hvalpe foderet og voksen foderet): 21% Franks Breeder Line Maintenance: 20% Franks Pro. Gold Adult.: 23% Nature´s Harvest Puppy Chicken (vådfoder): 11% Nature´s Harvest Adult Ocean Fish (vådfoder): 9% Nature´s Harvest Adult Chicken (vådfoder): 11% Nature´s Harvest Adult Lamb (vådfoder): 11% Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Leroy skal have noget mad med mindre protein - gerne under 20%.Kender I noget af den slags, så vil jeg gerne høre om det! hvorfor??:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 hvorfor??:blink: Fordi han vokser for hurtigt. Han får i forvejen voksenfoder i stedet for hvalpefoder, fordi der er mindre protein, men det er altså ikke nok. Stjernetosse, tak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Fordi han vokser for hurtigt.Han får i forvejen voksenfoder i stedet for hvalpefoder, fordi der er mindre protein, men det er altså ikke nok. Stjernetosse, tak :5up: Det var så lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Jeg fodrer selv med healthy paws, eller dvs vi er næsten lige skiftet over på det. Indtil videre er jeg positiv over det. Nature's harvest har jeg haft købt til brug i kong'er osv, og er også positiv over det. De andre kender jeg ikke til Uniq har vist også relativ lavt protein indhold mener jeg :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Marts 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 Det her ved jeg er godt http://www.petsholistic.dk/index.asp?DocumentID=403&SubID=406 Det er beregnet til hvalpe og unghunde af store racer og indeholder 23%, jeg ved at du kan få god vejledning det sted med netop dit problem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts