Hop til indhold

Hei fra Norge


Gæst japsee
 Share

Recommended Posts

Hei hei, da har også jeg rotet meg inn her. Søkte etter et hundeforum i Norge men fant ingen, men når jeg googlet litt på det fant jeg dette forumet. Og da tenkte jeg, hvorfor ikke. Litt greit å kunne krysse landegrenser også innimellom :D

 

Ja, litt om meg selv:

 

Jeg er 21år og kommer da fra Norge som dere ser. Rettere sagt Larvik om noen har tatt båten over :D

Jeg er gift og bor sammen med min mann i et nyflyttet hus. Og da bestemte vi oss for og skaffe oss hund. Vi hadde først lyst på en rotwailer, men vi fant ut at vi ville ha en hund som tok mindre plass og da endte vi opp med en chihuahua blanding (75%) :roll: Som vi skal hente den 18 januar 08. Noe vi gleder oss veldig til. Ellers er jeg veldig dyreelsker, så vi har og har hatt litt andre dyr. For tiden har vi: 4 tamrotter, 3 ørkenrotter og et hamster. Vi har også hatt to katter og akvariefisk.

 

Det var vel litt om meg, ellers er det bare å spørre om det er noe dere lurer på :D Gleder meg veldig til å bli bedre kjent, og bruke forumet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Freudika:

 

Jeg har bilder av valpen nå, var og så på den om fredag. Den er bare 3uker så den var ikke så stor. Skal se om jeg får lastet opp noen bilder.

 

 

Ninjamor:

 

Jeg leser bladet noen ganger, ellers bruker jeg nettsiden dems mye.

 

Ja, det er litt morsomt når man tenker på størrelsen på de to rasene. Men vi kommer nok til å skaffe oss en rotwailer en gang i tiden. De er bare så nydelige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja gleder meg såååååååå mye klarer nesten ikke vente. sitter og ser på bilder av den hele tiden. hadde mest lyst til å ta den med meg hjem når vi var der sist

 

Sådan er det bare! Da jeg var ved Bitten første gang skulle jeg faktisk se på en anden hvalp, men forelskede mig i Bitten lige med det samme..

Og der var hun også kun 3 uger gammel.. De sidste uger er SÅ svære!

Men når du så henter den - så er det ventetiden værd :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Oi så gøy har du vært i Larvik. Tok du båten da?

 

Nej kørte, var i en anden by længere nede i Norge. Jeg kan heller ikke så godt lide at sejle. det var lige efter det med Scandinavian Star.

 

Ok,men kjører du fortsatt innom Larvik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Oi så gøy har du vært i Larvik. Tok du båten da?

 

Nej kørte, var i en anden by længere nede i Norge. Jeg kan heller ikke så godt lide at sejle. det var lige efter det med Scandinavian Star.

 

Ok,men kjører du fortsatt innom Larvik?

 

Jeg kører ikke længere til Norge, kører faktisk ikke ret meget mere. Og når jeg gør er det i Danmark og Nordtyskland.

i efteråret var jeg i Spanien, skal nok der ned igen på et tidspunkt. Det er som beifahrer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...