Hop til indhold

Bette-mand+Halsbånd LOL


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Så'n et stort hovede er jo tungt og skal ha' lidt støtte

dogue1-albums-lexus-picture5901-mg-9185.jpg

 

Det er jo så det fine halsbånd som lexus trak lidt i, og nu har det lidt et andet design:lol::lol:

dogue1-albums-lexus-picture5902-mg-9186.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er smuk og dejlig, og så elsker han tydeligvis sin far meget højt :lol:

Tak:-D

Det ved jeg ikke om han gør. Men far skal i alle tilfælde ikke efterlade ham i en skov med træneren :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser godt nok ud til at have det hårdt, og så er det jo godt at man kan hvile sit tunge hoved og tænke en masse dybsindige tanker :blink:

Ja, han har et meget hårdt liv den stakkel:lol::lol::lol:

Jeg er sikker på han mener at alle hunde i hele verden har det meget bedre end han har:rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo så det fine halsbånd som lexus trak lidt i, og nu har det lidt et andet design:lol::lol:

dogue1-albums-lexus-picture5902-mg-9186.jpg

 

Nu spørger jeg lige dumt :oops: men kan du ikke få en sadelmager til at sy det her :hmm: eller er syningerne trukket gennem lædret :???:

 

Man kan ALDRIG få for meget udstyr :engel: og en reserve eller 2 er altid rar at have i baghånden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

ups kan helt finde ud af det her endnu ved ik lige hvor mit indlæg blev af :oops: men jeg tænkte bare om træet blev stående eller har du en masse brænde nu.....??:-D

Træet står endnu, men det har lidt "hudafskrabninger" fra linene:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger jeg lige dumt :oops: men kan du ikke få en sadelmager til at sy det her :hmm: eller er syningerne trukket gennem lædret :???:

 

Man kan ALDRIG få for meget udstyr :engel: og en reserve eller 2 er altid rar at have i baghånden :engel:

Der hvor ringen har væert er læderet flækket, syningerne er sprunget og trukket ud gennem hullerne, ikke trukket ud gennem selve læderet:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...