Hop til indhold

Alligevel ikke mishandling?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Er det den samme hund og mand vi taler?! :shock:

 

Den liggeer livløst på jorden, det er også rigtig sjovt, er det ikk?! :mad:

 

Det gør den ikke i videoklippet. Det er noget vidnet siger.

 

Jeg skal ikke afgøre hvad der er sandt eller falsk, men videoen er meget utydelig og kan tolkes begge veje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
Lige et PS til Oscar Cairn Terrieren - jeg har lagt mærke til at du bruger den der rulle øjne smiley rigtig meget. Jeg ved ikke om du lægger det samme i den som andre gør..?

Ellers synes jeg du skulle bruge den lidt mindre. Folk kan godt blive lidt mopsede og måske misforstå.

 

Det må du meget undskylde :roll::mrgreen:.. Men lægger ikke meget i smileyerne, ved ikk hvorfor jeg bruger den meget :lol: (Det er altså ikke med vilje!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og har du set det i andre tråde hvor jeg bruger DEN specielt?

 

Jeg har mødt den i et svar du gav mig - Inderømmer gerne jeg tænkte: Bevares - Undskyld - Jeg smutter da bare igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

[media]

[/media]

 

lige et andet link med en hund som leger på den måde...hvis det er hvad der er foregået er det i mine øjne ganske uskyldigt...:-)...den hygger sig da...

 

Men som nævnt i den anden tråd, synes jeg ik det er OK hvis han samtidig har kastet sten og grene på den...men håber da ik det er rigtigt...

Link til indlæg
Del på andre sites

De har lige dementeret i Godaften Danmark at der var tale om mishandling. Ejeren havde meldt sig selv og vist sine egne billeder af hunden som hopper op i træet og bider sig fast i grenen. Heldigvis (for mig i hvert fald) så siger den den der grimme lyd, så jeg har personligt fået lidt mere ro i sindet, selv om jeg godt nok stadig mangler forklaring på den sidste del af "optagerens" forklaring om at hunden falder livløs til jorden og ikke bevæger sig da den bliver løftet op og lagt i bilen :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
De har lige dementeret i Godaften Danmark at der var tale om mishandling. Ejeren havde meldt sig selv og vist sine egne billeder af hunden som hopper op i træet og bider sig fast i grenen. Heldigvis (for mig i hvert fald) så siger den den der grimme lyd, så jeg har personligt fået lidt mere ro i sindet, selv om jeg godt nok stadig mangler forklaring på den sidste del af "optagerens" forklaring om at hunden falder livløs til jorden og ikke bevæger sig da den bliver løftet op og lagt i bilen :confused:

 

 

Det er jo svært at sige med sikkerhed...sjovt nok sker det værste altid efter kameraerne er slukkede synes jeg...det skulle jo også angiveligt være en rednose ifølge vidnet...

 

Ellers en smuk og dejlig hund synes jeg...og den så da ud til at være i god foderstand, og stille og rolig...det er da ikke alle hunde der optræder på tv og lader sig håndtere af en fremmed...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo svært at sige med sikkerhed...sjovt nok sker det værste altid efter kameraerne er slukkede synes jeg...det skulle jo også angiveligt være en rednose ifølge vidnet...

 

Ellers en smuk og dejlig hund synes jeg...og den så da ud til at være i god foderstand, og stille og rolig...det er da ikke alle hunde der optræder på tv og lader sig håndtere af en fremmed...:-)

 

Jeg har lige skrevet i den anden tråd, det så ud som om at den blev brugt mere :blink: Der er faktisk nærmest svar på ovenstående :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers en smuk og dejlig hund synes jeg...og den så da ud til at være i god foderstand, og stille og rolig...det er da ikke alle hunde der optræder på tv og lader sig håndtere af en fremmed...:-)

 

Det indslag fjernede i hvert fald enhver tvivl for mig. Den unge mand, der anmeldte det, har muligvis handlet i bedste mening, men der er i hvert fald noget han har misforstået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...