Hop til indhold

Agility og rally


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg starter som nævnt andetsteds til hvalpeagility med Karla d. 1 april. Vores dch-begynderkursus slutter i denne uge og vi har 2 træningsgange tilbage på vores søndagshold "tricks & aktivering" hos Pia....

 

Tror I det vil være for forvirrende for hende, at jeg tager et rally lydighedskursus samtidig med at vi træner hvalpe-agility?

 

Hun elsker at træne og er 10 måneder gammel d. 10 april...

Link til indlæg
Del på andre sites

tak skal i have :mrgreen: rally here we come...

 

 

jeg ved ikke hvem der synes det er sjovest at træne efterhånden, hund eller ejer :lol::oops:

 

Det er jo lige sådan det skal være :5up:

 

Jeg regner også med at Svea og jeg skal til noget agility... Så det bliver lydighed for begge hunde, agility til Svea, Rally til Oscar og schweiss på hyggeplan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

og så var vi meldt til rally :-D desværre ikke hos Pia i Hasselager, da hendes holdtræning lå sådan, at jeg ville ende med at misse halvdelen af gangene :( så vi prøver DKK igen .... og håber at nu hvor jeg ved mere om mig selv som hundeejer og om hvad min hund kan ikke kan håntere, at vi får en meget bedre oplevelse end sidst vi var der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

og så var vi meldt til rally :-D desværre ikke hos Pia i Hasselager, da hendes holdtræning lå sådan, at jeg ville ende med at misse halvdelen af gangene :( så vi prøver DKK igen .... og håber at nu hvor jeg ved mere om mig selv som hundeejer og om hvad min hund kan ikke kan håntere, at vi får en meget bedre oplevelse end sidst vi var der :-D

 

DKK i sabro?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
hehe nej, jeg kører bare gerne efter den træning jeg vil have :mrgreen:

Kender det. Kører selv fra Hundested til overdråby (v. Jægerspris) for at hyrde og til Værløse for at gå til LP træning.

 

Der er vist noget om snakken: hundefolk er tossede:!:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender det. Kører selv fra Hundested til overdråby (v. Jægerspris) for at hyrde og til Værløse for at gå til LP træning.

 

Der er vist noget om snakken: hundefolk er tossede:!:

 

 

jeg har ingen ide om den sjællandkse geografi :mrgreen: så jeg aner ikke hvor langt det er... men jo, vi er nok tossede, men når man finder noget der bare lige er DET! så gør det ikke så meget, at det er en rundtur på en 80-90 km :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...