Hop til indhold

April 2009 - Filmklip


Hailey
 Share

Recommended Posts

Nu får mit sind ikke fred før jeg ahr været i land og fritid eller møllen, og jeg bliver tvær hvis de ikke har den en af stederne :evil: (de fører næsten kun de latex dyr, men hvis jeg er heldig :mrgreen: )

Hvis du bor i nærheden af en Bonnie dyrecenter, så er det der jeg har købt den.....jeg mener jeg gav ca 65 kr for den, og den er det hele værd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du bor i nærheden af en Bonnie dyrecenter, så er det der jeg har købt den.....jeg mener jeg gav ca 65 kr for den, og den er det hele værd :mrgreen:

 

 

 

*icon der savler*

 

 

Det ligger lige inde ved rosengårds centeret, nu skal jeg bare lige lurer hvordan jeg får martin til at kører mig derinde, UDEN at han får at hører at det er legetøj til aslan, for så kører han os ikke :cry:

 

Må lige gå i tænke boksen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er til ALLE filmklip.....så kom bare i gang med at poste :lol:

:lun: er vild med rul rundt filmen :lun:

 

du skulle aldrig have sagt for alle :oops: jeg har snart flere videoer end billeder af cujo jo, så får hurtigt fyldt den her tråd :lol:

 

jeg har den her i en anden tråd også...men kan godt tåle at blive vist igen :oops:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Hvor er han sød!!! Sikke han undrer sig :mrgreen:

 

 

Ja, og han havde fulgte hele processen fra jeg puttede dem i ovnen til de kom ind på stue bordet, og iiiiiiiiiiiiih hvor ville han gerne smage, men det måtte han ikke, så han satte sig foran tv'ed og kiggede på mig, dernæst lidt tættere og til sidst var han helt oppe i mit ansigt og slikkede løs på mig................ og aslan tigger ellers ikke særlig meget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Popcorn

 

 

[media]

[/media]

 

Nåååårh.. :oops:

 

 

Ja, og han havde fulgte hele processen fra jeg puttede dem i ovnen til de kom ind på stue bordet, og iiiiiiiiiiiiih hvor ville han gerne smage, men det måtte han ikke, så han satte sig foran tv'ed og kiggede på mig, dernæst lidt tættere og til sidst var han helt oppe i mit ansigt og slikkede løs på mig................ og aslan tigger ellers ikke særlig meget :mrgreen:

 

 

Ej hvor unfair! Han havde været med helt fra start, og så måtte han ikke engang smage.. :shock:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...