Hop til indhold

Ikke voldtage Sascha!!!


vinhou
 Share

Recommended Posts

Sascha var lige med mig ude på mine forældres gård idag - mine forældre har overtaget Silver, da vi i længden ikke kunne håndtere to så forskellige hunde - nok om det, der er ikke sagen.

 

Jeg tænkte, at det kunne jeg sagtens - de kender jo hinanden, de to vovser. Hun har været i løbetid for ikke så længe siden, men den er ovre nu.

 

Så snart Silver så hende, så SPRANG han bare på hende (han var lidt ligeglad hvad der var hoved og r*v). Det endte simpelthen med, at han kom ud i haven, og det var jo også dejligt vejr, så det generede ham ikke. Senere kom Sascha derud i stedet (de eeeelsker haven).

 

Men altså - han blev bare ved og ved og ved, ligegyldigt, hvad man gjorde. Godtnok er Sascha lækker, meeeen...

 

Sascha ignorerede ham, ville hellere lege trækkeleg med et stykke legetøj. Hun lod ham pænt gøre hvad han ville, mens hun bare bed i en eller anden tyggedims. Ja, han fik selvfølgelig ikke lov til rent faktisk at parre hende, vi tog ham væk fra hende. Men hun ignorerede ham helt - hun er vist ved at blive voksen og følsom.

 

Så det ser ikke ud til, Sascha kan komme med derud foreløbig... ikke før han er blevet kastreret, vil jeg tro. Han var virkelig utålelig. Pev og pev og pev og hoppede og dansede og alting.

 

Men på den positive side, så var Sascha godtnok velopdragen! Hun kom hver gang jeg kaldte (har tidligere haft en hel del bøvl med indkald)!!! :-D Og da min far ville have Silver til at sitte (han hørte jo ingenting, fjollede hund), satte Sascha sig troligt ned. Og jeg sagde lige så stille dæk, og så lagde hun sig.

 

Hvor er jeg stolt af hende!! Endnu et bevis på at hun er den bedste hund i verden. :-D

(Meeen, hun kunne nu godt lige have revset ham lidt for sin skammelige opførsel... :roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er bare SKØNT når det går sådan fremad! Jeg har heller ikke prøvet at have hende løs et godt stykke tid - det plejer vi jo at gøre derude, men der skulle hun selvfølgelig ikke med ud, da hun var i løbetid. Så en lille tænkepause var åbenbart godt for hende. Super dejligt. :-D

 

Jeg tror ikke, det generede Sascha synderligt med sådan en forårskåd dreng - hun virkede ret ligeglad, så hun har nok ikke fået nogle traumer af det. :blink: Og jo, han var helt sikkert glad for at se hende, men han kunne nu godt forsøge at moderere sin glæde lidt... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke, det generede Sascha synderligt med sådan en forårskåd dreng - hun virkede ret ligeglad, så hun har nok ikke fået nogle traumer af det. :blink: Og jo, han var helt sikkert glad for at se hende, men han kunne nu godt forsøge at moderere sin glæde lidt... :mrgreen:

Nogle gange kan hunde bare være FOR flinke! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Silver er nu næsten 11 måneder og blev kastereret for nogle uger siden.

 

Så nu kan Sascha og Silver lege sammen igen uden problemer.

Muligvis er Silver lidt for aktiv, men de har det alligevel godt sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...