Nollike Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Er der nogen der ved hvordan man får tyggegummi væk fra en hunds poter? Det sidder så tæt på huden at man ikke kan klippe det af Det er en kollegas hund der er kommet i vanskeligheder og hun mener ikke at hun kan komme den i fryseren... Heller ikke hvis hun pakker den ind i et tæppe og lader poten stikke ud, som ellers var mit forslag (For dem som ikke kender mig, så er forslaget om fryseren altså bare for sjov :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Kan man ikke lægge isklumper på? Ellers kan man et middel der opløser tyggegummi, men det kan hun jo så først få i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bichon Charlie Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 tror nok lidt rense-benzin på en klud kan fjerne det! Men husk (tænk jeg overhovedet nævner det :blink:) at vaske poten godt bagefter så den ikke får det i munden. :5up: God aften til jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Den hårde måde: Acetone eller Rensebenzin og så vaske poten rigtig, rigtig godt bagefter.... Ellers på med noget madolie og nulre til alt tyggegummiet er væk. Hvis hun kan komme til det uden at lave frostskader på hunden, kan hun også holde en pose isterninger eller frosne ærter på, så hun kan fjerne det værste tyggegummi først. -Trine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Kan man ikke lægge isklumper på? Ellers kan man et middel der opløser tyggegummi, men det kan hun jo så først få i morgen. Jeg vil tro at isklumperne smelter for hurtigt til at de kan nå at gøre noget ved tyggegummiet? Det kan nok ikke rigtig vente til i morgen, for hun er meget generet af det Tak for input :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Tusind tak for jeres hjælp :kys:Hvor er det bare skønt at man i løbet af et par minutter kan få så mange gode råd, det er da guld værd!!! :5up: Hun vil prøve med madolien og se om ikke det kan fjerne problemet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bichon Charlie Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 .......og man må altså ikke putte hunde i fryseren.....:roll: Storgriner, smiler. :blink: :klap2::klap2::klap2: Tak for god humor, det luner en fredag aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 .......og man må altså ikke putte hunde i fryseren.....:roll: Storgriner, smiler. :blink: :klap2::klap2::klap2: Tak for god humor, det luner en fredag aften. Det ville ellers være nemmere end at sidde og fumle med en pose frosne ærter :blink: Tak for dine indlæg :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 4, 2009 Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 Hvordan gik det, fik I det af? Jeg hørte i Rabatten, at hvis en person havde fået tyggegummi i håret (Noget der ikke kunne komme i fryseren) så skulle man holde is på. En frossen vandflaske, ispose eller noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 4, 2009 Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 Nollike du har simpelthen den mest vidunderlige humor altså! Ingen råd ud over at de jo kan slide det af på en helt masse ture, det ville hunden jo garanteret nyde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 Nollike du har simpelthen den mest vidunderlige humor altså! Ingen råd ud over at de jo kan slide det af på en helt masse ture, det ville hunden jo garanteret nyde :blink: Det gik ikke, det sad helt oppe mellem alle "tæerne" og der var småsten og andet skidt og møg i og Mille (hunden) lå og surmulede på sofaen fordi hun ikke kunne få det af Jeg har ikke fået en update på om det er kommet helt af eller ej, men jeg skal til tøseaften sammen med hende i aften, så jeg skal nok komme med en update i morgen. (Dette var så også svar til Frk. Smilla) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 5, 2009 Rapporter Share Besvaret April 5, 2009 Uh rensebenzin og acetoner trænger ind gennem huden, især den tynde hud mellem tæerne, så det ville jeg absolut ikke bruge - venter spændt på en opdatering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2009 Uh rensebenzin og acetoner trænger ind gennem huden, især den tynde hud mellem tæerne, så det ville jeg absolut ikke bruge - venter spændt på en opdatering Hun havde fået klippet og nuldret så meget af så det ikke generer hunden længere. Resten må gå af ved naturligt slid og når pelsen vokser ud. Tak for jeres interesse i "sagen" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts