Hop til indhold

Hjælpetråden til valg af billede til månedens hund APRIL


Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes du skal tage nr 4.

 

Og jeg tæller:

1-2-3

4-5

 

:mrgreen:

 

Tak :kys:

Jeg hælder selv mest til nr. 1, men det er jo nok fordi man ligesom kender baggrundshistorien for det. Det var efter hendes første tur i Bernstorffparken og hun var HELT færdig på vejen hjem :lol: Og så er jeg lidt imponeret over at man kan sove SÅ dybt på forsædet af en bil :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Tanten
Tak :kys:

Jeg hælder selv mest til nr. 1, men det er jo nok fordi man ligesom kender baggrundshistorien for det. Det var efter hendes første tur i Bernstorffparken og hun var HELT færdig på vejen hjem :lol: Og så er jeg lidt imponeret over at man kan sove SÅ dybt på forsædet af en bil :lol:

 

Nr. 1 er også god :5up: de 3 andre syntes jeg bare ser sådan lidt "opstillede" ud ;-)

 

EDIT: Desuden er det intet problem at sove tungt og hurtigt på et forsæde :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nr. 1 er også god :5up: de 3 andre syntes jeg bare ser sådan lidt "opstillede" ud ;-)

 

EDIT: Desuden er det intet problem at sove tungt og hurtigt på et forsæde :o)

 

Det er de faktisk ikke :-D Det hvor hun ligger med pindgrisen var et tilfælde. Bamsen lå sådan og så faldt hun i søvn ved siden af, det var det jeg syntes var så sjovt :mrgreen: Og det i tasken er efter endnu en tur ude sammen med Ascha og Thailo hvor hun bare ikke orkede at gå ud af tasken af træthed :lol: Det eneste hvor hun har fået "hjælp" er det med Sir Hiss (slangen), det var mig der satte den rundt om halsen på hende, men hende selv der lagde sig ned og sov uden at tage den af... Men jeg kan godt se hvad du mener, hvis ikke man ved det, så SER de opstillede ud :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Det er de faktisk ikke :-D Det hvor hun ligger med pindgrisen var et tilfælde. Bamsen lå sådan og så faldt hun i søvn ved siden af, det var det jeg syntes var så sjovt :mrgreen: Og det i tasken er efter endnu en tur ude sammen med Ascha og Thailo hvor hun bare ikke orkede at gå ud af tasken af træthed :lol: Det eneste hvor hun har fået "hjælp" er det med Sir Hiss (slangen), det var mig der satte den rundt om halsen på hende, men hende selv der lagde sig ned og sov uden at tage den af... Men jeg kan godt se hvad du mener, hvis ikke man ved det, så SER de opstillede ud :hmm:

 

Nemlig :5up: Så spar du bare alle historierne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg har altså også brug for hjælp :oops: De fleste af mine "sovebilleder" er fra da Noomi var hvalp, der er dog et par stykker fra hun er blevet noget større... Hvad synes I?

Jeg vil sige 1 eller 4, ved ikke om det er nogen hjælp, når jeg siger to forskellige. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Du digter :engel::engel::engel:

 

NIX :blink:

 

Og så er det lige man ser at a9 og Martin-damen får TAK - og hvad får Tanten :confused: Aller en ski' :megaked::megaked::megaked:

 

Skulle vist aldrig have sagt de sidste så opstillede ud :blink::mrgreen:

 

UPS: Jeg har så fået det på skrift :oD

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Så Tante, nu har du gået TAK for ALLE dine indlæg, er du så glad igen?? a045.gif

 

Ha ha - Er du tosset - jeg går da helt vildt op i det :mrgreen: Ejjjj - det var såmænd ikke andet end pjat, og så for at kunne skrive et indlæg mere så jeg ikke "behøver" at tøffe ud at handle endnu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha - Er du tosset - jeg går da helt vildt op i det :mrgreen: Ejjjj - det var såmænd ikke andet end pjat, og så for at kunne skrive et indlæg mere så jeg ikke "behøver" at tøffe ud at handle endnu :mrgreen:

 

Samme koncept fører jeg i forhold til at gå med Noomi... :oops: Så længe hun sover er der ingen grund til at vække hende... :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Samme koncept fører jeg i forhold til at gå med Noomi... :oops: Så længe hun sover er der ingen grund til at vække hende... :engel::engel:

 

Ha ha :mrgreen: Næ - lad da dyret sove hvis hun er træt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Ja det er jo det jeg tænker :mrgreen: Og i mellemtiden kan jeg så drikke nogle liter kaffe og ryge en karton smøger, så er vi ligesom begge klar til dagens dont når hun vågner :mrgreen::engel:

 

Fandeme en fornuftig livsstil :5up: Eller måske ikke lige kaffen :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kigget alle mine billeder igennem, og må konstatere at mine hunde aldrig sover når jeg har kameraet i nærheden :roll:

 

Jeg har 3 sovebilleder af Hailey fra han var hvalp. Hvilket skal jeg vælge :?:

 

 

Klart nr. 1 :5up:

 

Så vil jeg da også have hjælp. Har godt nok allerede lagt et billede ind, men det kan jeg jo nå at ændre. :-)

 

 

Nr. 1 eller nr. 3 :hmm: Jeg holder nok på nr. 1 fordi hans rævehale ser så lækker ud der og han ser så kær ud i det hele taget :lun:

 

Hailey:

Jeg har virkelig også brug for hjælp, så...

 

URL%5Dth_05062008369.jpg th_09102008628.jpg th_11052008316.jpg

th_13112008694.jpg th_17042008268.jpg th_18042008272.jpg

 

th_29102008673.jpg

 

Hjæææææææææææææælp

Hvilket billede skal jeg vælge????

 

Nr. 6 (det sidste i række 2)

 

Jeg har kun 2 sovebilleder af Fenris, så der er ikke så meget at vælge imellem endnu.

Jeg vidste godt at Lapphunde var en intelligent race, men at han ligefrem går i krig med krimier ved 8-ugers alderen..det er da imponerende :lol:

 

Uhh, jeg bliver dig svar skyldig :oops: Det med bogen er det sjoveste, men han ser mest (som om man kan sige det om ham, men :roll:) kær ud på nr. 2. Jeg ved det ikke, han er bare FOR nuser på alle de billeder du har vist af ham indtil videre, så måske gør det i virkeligheden ikke den store forskel om du vælger det ene eller det andet :lun:

 

Har også brug for lidt hjælp

 

Et par af super putte-grisen:

 

 

Og et par af vidunder drengen dengang han var lille:

 

Nr. 2 til dem begge :5up:

 

 

Wiechert: Også nr. 2 til dig :mrgreen:

 

SÅ nåede jeg vist alle igennem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...