Hop til indhold

Lydighedsfeldt.


Trine
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
Altså - der står ligefrem POLITI på det............. :-D

 

men skal da gerne indrømme at du kan få mig til at blive helt i tvivl, men det er nu blåt og hvidt det der er sat fast på lygtepæle, træer osv. som bilerne er kørt ind i - måske det er nogle bilopsamlerdimser der bruger det :mrgreen:

A'la dem her.

 

Afspaerringsbaand_web.jpg

 

GetImage.ashx?imageid=181039&sizeid=4

 

 

 

Måske det er det her hvide og blå med politi, du kan huske. :blink:

 

2289-2.jpg

 

 

Men men men jeg skal ikke kunne sige, hvad I har i jylland. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
A'la dem her.

 

Afspaerringsbaand_web.jpg

 

GetImage.ashx?imageid=181039&sizeid=4

 

 

 

Måske det er det her hvide og blå med politi, du kan huske. :blink:

 

2289-2.jpg

 

 

Men men men jeg skal ikke kunne sige, hvad I har i jylland. :-)

 

Jeg gir mig ikke endnu - stjæler et på vejen næste gang jeg møder det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
et af dagens grin :lol::lol: Tante undskyld jeg spørger - har du været anholdt mange gange :hmm:

 

Så vidt jeg lige husker 0 :mrgreen:

 

Ja så kan du bringe lidt jysk kultur herind. :klap:

 

Nu er jeg jo ikke ægte jyde - de ville bare så gerne have mig herovre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit spørgsmål er meget enkelt :-)

Hvor kan man købe et lydighedsfeldt og hvad koster de ???

 

--Jeg købte sådan noget bredt bændel i en håndarbejdsforretning, -sådan noget møbelgjorde tror jeg det hedder.. Men der findes mange forskellige slags metervarer i stof- hobby- og håndarbejdsforretninger. Man behøver jo ikke lige købe det dyreste.

 

I første omgang købte jeg så 4 store pink kegler, ligesom dem man bruger til vejarbejde og sådan noget. De kostede flere hundrede kroner.

 

Men de var alt for besværlige at slæbe rundt på, når vi skulle ud og træne. Så senere købte jeg fire kopper, -nærmest tandkrus i Netto for en tyver...

Feltet sættes selvfølgelig fast med fire teltpløkker.

 

 

---Hvis man går op til prøve kan man alligevel aldrig være sikker på, at feltet ser ud på en bestemt måde. Længden på siderne skal være i orden, men farver og højden på keglerne kan sagtens variere.

 

--Fremadsending fra DKK lydighedsprøve i Ølstykke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres svar og gode ideér :roll: Men jeg må være lidt heldig i disse dage, jeg kontaktede min veninde som har en web-butik og klagede min nød. To dage efter ringede hun og fortalte at de var i butikken i dag.

Hun havde fået dem hjem i gul nylon, med plastik ringe så de kan maskinvaskes. Den bedste nyhed var at de kun koster 180.-kr. Så når man ikke selv kan sy, er det billigt sluppet :-D

Så på lørdag skal Bella og mig træne med felt.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Tak for alle jeres svar og gode ideér :roll: Men jeg må være lidt heldig i disse dage, jeg kontaktede min veninde som har en web-butik og klagede min nød. To dage efter ringede hun og fortalte at de var i butikken i dag.

Hun havde fået dem hjem i gul nylon, med plastik ringe så de kan maskinvaskes. Den bedste nyhed var at de kun koster 180.-kr. Så når man ikke selv kan sy, er det billigt sluppet :-D

Så på lørdag skal Bella og mig træne med felt.:lol:

 

Man har jo lov til at være heldig en gang imellem :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres svar og gode ideér :roll: Men jeg må være lidt heldig i disse dage, jeg kontaktede min veninde som har en web-butik og klagede min nød. To dage efter ringede hun og fortalte at de var i butikken i dag.

Hun havde fået dem hjem i gul nylon, med plastik ringe så de kan maskinvaskes. Den bedste nyhed var at de kun koster 180.-kr. Så når man ikke selv kan sy, er det billigt sluppet :-D

Så på lørdag skal Bella og mig træne med felt.:lol:

 

Hører der kegler til osse?

 

--Jeg oplevede, at Silke var bekymret for keglerne i feltet, da vi begyndte at gå til prøver. Det var den egentlige årsag til, at jeg lavede et felt og købte store kegler til hjemmebrug..

Til træning var der ingen problemer hvis jeg bare rendte en tur ind i feltet selv først.

 

Men det er da heldigt, at du lige præcis kan købe et færdigt felt til en rimelig pris.

 

--Der behøver nu ikke være det store sy-arbejde ved at lave et felt??:???:

Jeg tog da bare den lange "snor" og slog en knude for hver 3. meter. Den 4. knude bandt de to ender af snoren sammen.

Og så stak jeg teltpløkkene igennem de 4 knuder... Og satte keglerne ovenpå.

 

--Okay, det ser nok pænere ud med påsyede plastic-ringe...:-P

 

Du fortæller lige, hvordan felt-træningen går på lørdag, ikke? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hører der kegler til osse?

 

--Jeg oplevede, at Silke var bekymret for keglerne i feltet, da vi begyndte at gå til prøver. Det var den egentlige årsag til, at jeg lavede et felt og købte store kegler til hjemmebrug..

Til træning var der ingen problemer hvis jeg bare rendte en tur ind i feltet selv først.

 

Men det er da heldigt, at du lige præcis kan købe et færdigt felt til en rimelig pris.

 

--Der behøver nu ikke være det store sy-arbejde ved at lave et felt??:???:

Jeg tog da bare den lange "snor" og slog en knude for hver 3. meter. Den 4. knude bandt de to ender af snoren sammen.

Og så stak jeg teltpløkkene igennem de 4 knuder... Og satte keglerne ovenpå.

 

--Okay, det ser nok pænere ud med påsyede plastic-ringe...:-P

 

Du fortæller lige, hvordan felt-træningen går på lørdag, ikke? ;-)

 

Det skal jeg nok :-D

 

Ps. Der hører ikke kegler med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...