Hop til indhold

Hegn

Dorte
 Share

Recommended Posts

Så nu er det vist tid til, at mit "hvalpehegn" skal skiftes ud, da Liva er begyndt at møve sig under.

Hvalpehegnet er 110 cm havehegn sat op med tentorpæle - ingen problemer for en lille hvalp at blive inde bag, men for en nysgerrig unghund - glem det!!!!

Jeg er lidt i tvivl hvad jeg skal sætte op i stedet for og ville gerne trække lidt på jeres erfaringer.

Hegnet skal stå op af/inde i hækken hele vejen rundt - der er vist en små 50-60 meter eller noget i den retning.

Jeg havde tænkt mig noget net-noget med pæle - lidt ala det her http://www.poda.dk/eshop/ProductDetails.aspx?productID=22351&parentID=15

Men da tøsens måde at slippe ud på er ved at møve sig under det nuværende hegn, bliver jeg jo nok nødt til at grave nettet lidt ned og evt. støbe det fast i jorden.

Hvad siger I? Er det en holdbar løsning? Eller har I andre gode idéer?

p.s. så ved jeg da hvad SP-pengene skal bruges til

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Vi har valgt at sætte træhegn op, med en forstøbning i jorden:blink:... Freya kan ikke kigge igennem det, og bliver derfor ikke fristet af forbipasserende katte som hun gjorde da vi havde et net metalhegn.

Link til indlæg
Del på andre sites