Hop til indhold

Vejen 13+14 juni


Recommended Posts

Gæst mk101
Vi kommer med Maggie om søndagen, og det er FØRSTE udstilling:-D

 

Uhhh, spændende. I hvalpeklasse?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 90
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Piscine
Uhhh, spændende. I hvalpeklasse?

 

Nope, i junior:-D

 

Og jeg er herre nervøs, men det hjalp at vi var ude og kigge til specialklubbens udstilling her i forrige weekend. Maggie tog det med ophøjet ro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Nope, i junior:-D

 

Og jeg er herre nervøs, men det hjalp at vi var ude og kigge til specialklubbens udstilling her i forrige weekend. Maggie tog det med ophøjet ro.

 

Tror ikke man kan slippe for nervøsiteten. Nu udstiller jeg vel nærmest på 7. år, og bliver stadig nervøs, fordi jeg så gerne vil have "de rigtige" bånd... Men med øvelse går det bedre og bedre, især hvis man ikke har en juniorhund som min, der syntes jeg fortjener et nap i røven når hun skal vises frem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria Hjort

Jeg kommer også begge dage med begge tæver :)

 

Mon ikke datoen på hundeweb er et par dage senere fordi det er direkte tilmelding hvorimod den anden dato er sidste tilmelding for fx post tilmelding?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke man kan slippe for nervøsiteten. Nu udstiller jeg vel nærmest på 7. år, og bliver stadig nervøs, fordi jeg så gerne vil have "de rigtige" bånd... Men med øvelse går det bedre og bedre, især hvis man ikke har en juniorhund som min, der syntes jeg fortjener et nap i røven når hun skal vises frem.

 

:lol: tak for det billede jeg kan se for mig :lol::lol: med dig der bliver nappet.

Tror ski jeg vil tænke på det næste gang jeg står og er et stort nervebundt, det vil hjæpe.:mrgreen::mrgreen::mrgreen: sender lige lidt karma for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Tror ikke man kan slippe for nervøsiteten. Nu udstiller jeg vel nærmest på 7. år, og bliver stadig nervøs, fordi jeg så gerne vil have "de rigtige" bånd... Men med øvelse går det bedre og bedre, især hvis man ikke har en juniorhund som min, der syntes jeg fortjener et nap i røven når hun skal vises frem.

 

Ihhhhhh... det med nervøsitet... det kender jeg også ALT til.. nu har jeg så ikke udstillet så frygtelig længe.. to år til september, men jeg er så nervøs hver gang... prøver at beabejde det, men det vil ski ikke slippe... synes tilgengæld at når man så går ind i ringen, så forsvinder det meste af nervøsiteten...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: tak for det billede jeg kan se for mig :lol::lol: med dig der bliver nappet.

Tror ski jeg vil tænke på det næste gang jeg står og er et stort nervebundt, det vil hjæpe.:mrgreen::mrgreen::mrgreen: sender lige lidt karma for det.

Jeg har set det :mrgreen: Og jeg var færdig af grin :engel: Jeg overvejer seriøst at slå mig ned ved MKs ring kun for at se røv-napperen i aktion :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Jeg har set det :mrgreen: Og jeg var færdig af grin :engel: Jeg overvejer seriøst at slå mig ned ved MKs ring kun for at se røv-napperen i aktion :mrgreen:

 

Så regner jeg med, at du også så det på det skue, der var Eskils debut. For dér gjorde hun det fandme igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Hun er meget sød.

 

Men er ved at blive bange for, at hun er blevet påvirket af mit tv-kiggeri, hvor America's Next Top Model har fået lov at køre lidt for meget.... Så måske hun er ved at indarbejde en "signature walk", der vil blive siddende for altid. Første gang hun gjorde det, var til Show of Winners. Hvor det virkelig kunne ses, da hun gør det mens spotlight er på, og vi er lige foran alle bordene. Åh, ja. Jeg kunne godt høre kommentarerne mens jeg og kænguren arbejdede os resten af ringen rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er meget sød.

 

Men er ved at blive bange for, at hun er blevet påvirket af mit tv-kiggeri, hvor America's Next Top Model har fået lov at køre lidt for meget.... Så måske hun er ved at indarbejde en "signature walk", der vil blive siddende for altid. Første gang hun gjorde det, var til Show of Winners. Hvor det virkelig kunne ses, da hun gør det mens spotlight er på, og vi er lige foran alle bordene. Åh, ja. Jeg kunne godt høre kommentarerne mens jeg og kænguren arbejdede os resten af ringen rundt.

Folk er da bare misundelige over at de ikke har en hund der bider i røven.. Måske jeg skulle komme forbi dig og så kan vi optage en video.. Jeg går med bar røv (sæk over hovedet så ingen ved det er mig) hunden hopper op og bider.. Min røv er totalt mørkeblå lige pt fordi jeg faldt af krikken i mandags :mrgreen: men det ved folk jo ikke.. vi siger det er hunden der har bidt så meget :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Folk er da bare misundelige over at de ikke har en hund der bider i røven.. Måske jeg skulle komme forbi dig og så kan vi optage en video.. Jeg går med bar røv (sæk over hovedet så ingen ved det er mig) hunden hopper op og bider.. Min røv er totalt mørkeblå lige pt fordi jeg faldt af krikken i mandags :mrgreen: men det ved folk jo ikke.. vi siger det er hunden der har bidt så meget :engel:

 

Hehehe. Det er i orden - så længe du ikke laver et amerikaner-trick og sagsøger mig for svie og smerte!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer med Jessie begge dage, da det lykkedes at finde overnatning efter at have ringet rundt til samtlige hoteller og kroer i omegnen.... At Fredericia så ikke lige er omegnen er så en anden sag, men stadig tættere på end storkøbenhavn :mrgreen:

 

Man kan forresten tilmelde frem til den 18/5-09 kl. 8, hvis man er indstillet på at betale et "lille" ekstra gebyr.

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Åh, for fanden. Er stadig i syv sind om jeg skal tilmelde... Irriterende. Vil gerne af sted, men det koster jo altsammen.

 

Kender godt den følelse... på samme måde har jeg det med Oldenburg og Brøndby...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, for fanden. Er stadig i syv sind om jeg skal tilmelde... Irriterende. Vil gerne af sted, men det koster jo altsammen.

 

Ja, hotellet og tilmeldingsgebyret for os koster 1500 - dertil kommer benzin, bro og mad *suk*

 

Måske man skulle finde sig en sponsor :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer med Jessie begge dage, da det lykkedes at finde overnatning efter at have ringet rundt til samtlige hoteller og kroer i omegnen....

 

Ja fremover skal vi også være i bedre tid, jeg var lige ved at opgive men fandt en campingplads med ledige værelser (fælles køkken og bad, men det må vi så nøjes med)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...