Hop til indhold

Hund åbner hængelås


Recommended Posts

Kom lige til at tænke på denne video, da jeg læste nogle påstande i en anden tråd om at et vist andet firbenet dyr skulle kunne finde ud af ting, som hunde ikke kan ;-)

 

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=40874367

Redigeret af Umulia
Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe kan ikke se filmen. Men hvis jeg trykker den ud på en anden vindue kan man se en blæksprutte.. hehe :) Men det ville da være pænt træls hvis ens hund havde tænkt sig at lege gemmeleg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Oscar's far Oswald fandt ud af at åbne lågen i sit metalbur. Ikke hensigtsmæssigt når man som Oscar's opdrætter til tider har løbske tæver. Så de satte en hængelås i, hvor nøglen stadig sad i. Dette skulle dog ikke stoppe den kære Oswald - Han låste da bare låsen op og brød ud af buret igen. Nu har han to hængelåse i, og nøglerne ligger på bordet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dengang min tidligere nabo fik sit eneste hvalpekuld, var der en lille energisk tæve der konstant brød ud.

Hun gi hen i et hjørne af hvalpeindhegningen og snuste, hvorefter resten af kuldet kom for at snuse med. Derpå trak hun sig tilbage, og sprang op på ryggene af de andre, derfra kunne hun tage afsæt og springe over hegnet.

Engang var hun væk, og vi gennemsøgte hele kvarteret, men væk det var hun. Det er ikke godt når den slags sker med en ca 6 ugers hvalp.

Efter 5 timer fik konen øje på den lille hiund, der lå og sov skønhedssøvn på en stor stabel håndklæder inde i et skab. Hun fik tilnavnet prinsessen efter den sag.

Da hun var 8 uger kastrerede hun en fuldvoksen rottweiler, som gik til angreb under en skovtur. Det var en dame med holdninger.

 

Hilsen Kim

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...