Hop til indhold

Kiksede billeder - Jeg ved I har dem!!


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen

 

_MG_5507.jpg

Ha ha ha ha ha, ja der må jeg altså hoppe med på vogne, det er er altså et guld billed. Hold nu op en griner jeg lige fik. :klap:

 

Hertil må jeg lige komme med en lille strofe:

 

Vi lister os afsted på tå

når vi går ud og røver.

Vi røver bare det vi må

og det vi nu behøver.

Nu ligger mørket over land,

i byen sover alle mand.

Vi drager af gårde med sæk og med spand

både Kasper og Jesper og Jonatan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Bjærglab
Total kvælerslange :shock::shock::klap:

 

Ja hun er pjattet med den slange og så bandt jeg den rundt om hovedet så hun selv kunne trække den af, og den leg hygger vi os med en gang i mellem:lol:

 

 

Med venlig hilsen

Link til indlæg
Del på andre sites

ville tage et billed af en meget dygtig og tålmodig cujo der kiggede på håndværker i morges

 

:damn:

 

Hvad har du gjort ved hans hale, det ser ud som om du har brugt pohotoshop til at forsøge at fjerne den :megaked:

 

 

 

 

Eller også skal du måske finde et andet kamera end mobilen til at tage billeder i mørke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad har du gjort ved hans hale, det ser ud som om du har brugt pohotoshop til at forsøge at fjerne den :megaked:

 

 

 

 

Eller også skal du måske finde et andet kamera end mobilen til at tage billeder i mørke :blink:

 

halen logrer :mrgreen:

 

mobilene er da fin NÅ ! :fornaermet: der er da blitz og det hele på, men han rykkede sig og jeg rykkede så åbenbart med...

 

det mobil billed her er da fint

http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/11656-cujo-og-andre-hunde-igen-igen.html

Link til indlæg
Del på andre sites

halen logrer :mrgreen:

 

mobilene er da fin NÅ ! :fornaermet: der er da blitz og det hele på, men han rykkede sig og jeg rykkede så åbenbart med...

 

det mobil billed her er da fint

http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/11656-cujo-og-andre-hunde-igen-igen.html

 

Ja, det er jo det med de fleste mobiler (min inklusiv) at de tager glimrende billeder i den rette belysning og hvis motivet står stille, men hvis motivet på nogen måde vover at bevæge sig, så ser det desværre ikke længere så godt ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg sad lige og så på gamle billeder af Sophus for at se, om jeg kunne bidrage til månedens hund :blink: Og, se, hvad der har sneget sig ind i mit fotoalbum............EN MUS :stupid::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg sad lige og så på gamle billeder af Sophus for at se, om jeg kunne bidrage til månedens hund :blink: Og, se, hvad der har sneget sig ind i mit fotoalbum............EN MUS :stupid::lol::lol::lol:

 

Det er godt nok den sødeste mus jeg længe har set :hjerte::blink:

Redigeret af Chaddin
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...