Hop til indhold

Grander og regnvejr


Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Gæst Nanett

Hektor er min GD nr. 2, men ganske som min første GD-pige så bliver han ramt af akut sindsyge HVER gang han bliver våd af den ene eller den anden grund.

 

... Det kan være alt fra våde poter fra en vandpyt til silende regn, der trigger hans psykoadfærd.

 

Symptomer:

 

Logrer helt vildt og tonser rundt i store circler

 

Knurrer af de underligste ting... idag var det en gulerod, hvorefter han tager den i munden og kaster den op i luften, knurrer igen og tonser rundt i flere cirkler.

 

Løber ud og ind af havedøren, spriiiinger op i sin sækkestol som glider 2 meter hen ad gulvet og tonser hen og knurrer af gulerodden igen.

 

Ryster sig vildt og voldsomt/forsøger at tørre sig af ved at gniiiiide sig op af mig...naturligvis efterfulgt af gulerodsknurren og løben i cirkler.

 

Sætter sig og hyler som en ulv... også dette sker foran guleroden, men det kunne ligeså godt være en bamse, en ske eller andet som han lige præcis den dag kaster sit regnvejrshumør på.

 

Ryster sig igen... denne gang for at sende en kaskade af savl rundt i lokalet.

 

Lægger sig til sidst ned og småpiver, indtil jeg rejser mig for at trøstenusse ham: så springer han op og begynder glædeligt forfra med sit åndsvage flip.

 

Min gamle GD-pige gjorde nogenlunde det samme. Er det bare mig der har underlige hunde, eller gør Jeres noget lignende når de er blevet våde?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg må nog osse melle pas

 

tulle er rimlig ligeglad med regnvejr men hun går dog uden om vand pytterne, hun har dog heller aldrig veret genemkløt vis det begynder af

pisse ned så venner vi snuden jemad og vi går aldrig langt vis di har

låvet pis øs renvejr eller stiv kuling vi har dog gået en lang tur i snevejr

det var osse formeget hun blev temlig våd så det gør vi ikke igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ryster sig igen... denne gang for at sende en kaskade af savl rundt i lokalet.

 

 

Lige det der - det kender jeg alt for godt :lol:

 

Molly er ikke vild med styrtende regnvejr, men ellers er hun stort set ligeglad med vejret - bare hun kan få lov at tonse rundt uden snor, så er alt godt. Det er dog først kommet med alderen. Da hun var helt bette, kunne vi ikke drive hende ud i regnvejr (jeg følte mig ikke spor fjollet, da jeg stod i nattøj under en paraply i haven klokken 5.30 og sagde: "tisseeeeeee", mens hvalpen stod i døråbningen og pure nægtede at træde udenfor :rolleyes:).

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men det der med at få flip, flytte rundt på møblerne, lege med maden og forestille sig at alting er faaaarligt! :shock: - Det kan hun uanset vejrtype :lol:

 

 

Nu er aslan jo ikke GD (selv om der dog er GD i ham, men der er så også christiania hunde i ham :mrgreen: ) men han får også de flip, uanset vejrtype.

 

 

 

Dyam jeg gad godt at have set det med guleroden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så var det regn, lyn og torden i går..

 

Hvordan mon det gik med Hektor???:-D:-D

 

Freya, ville IKKE ud i regnen, heldigvis havde vi gået tur lige inden det startede, men da hun senere skulle aften-tisse, var ingenting at gøre, hun satte poten op på havedøren som hun plejer, og jeg åbnede, men hun skulle ikke ud.. så lukkede jeg igen, satte mig og 2 sekunder efter kom poten op på havedøren igen, jeg rejste mig, åbnede, men hun ville stadig ikke ud. Farcen fortsatte et par gange og det hele endte med at hun løb ud i gangen og tissede på gulvet.;-);-)

 

Hun var også sådan lidt ustyrelig, men det tror jeg bare er det sædvanlige hvalpe-ræs, for sådan har hun også været her til morgen:roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst jeanett25

Hahaha nanett, kunne lige se Hektor for mig :mrgreen: spass!

 

Ja, Emil har jo fuldstændig renlig siden vi fik ham - lige indtil i forgårs hvor det øsede ned.

 

Og det var nøjagtig den samme smørre som med freya :lol: - Hen til søren - jeg åbner - går selv ud og blive drivvåd - lokker og lokker men NEJ.

 

Det ender også med at Emil tisser lige ved siden af døren ud til :mrgreen:

 

Godt nok ville han dog ikke ydmyge sig selv til og lave bum bum indenfor, så der traskede han ud og gjorde sit - han virkede dog ikke synderligt begejstret. Heller ikke da moar roste til skyerne, han skulle bare skynde sig ind - hehehehe:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humpelgumpf

Yeps ikke til at tage fejl af - Indie ligner en krydsning imellem en rodeohest og en kænguru i regnvejr. Jeg genkender også den med sækkepuden - her er det desværre min stakkels sofa, som må lide under hendes vanvid.

Men man kan bare stå og betragte mens det står på....men det er totalt underholdende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...