Hop til indhold

Whippet på Hillerød internat


Gæst Verawang
 Share

Recommended Posts

Gæst Verawang

Hej Alle

Jeg har ikke nogen hund til salg, men har set at denne whippet sidder på Hillerød internat.

olivertwist_180.jpg

 

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internater/0a2a5ff88e9e4b52c1256fbf004803d3?opendocument

Jeg har ikke selv penge, plads, tid eller tilladelse til at have flere end de to hunde jeg allerede har.

Jeg har selv whippet og elsker racen. Jeg kan ikke forestille mig noget værre for en whippets jeg kender end at være på et internat :megaked:

 

Det er selvfølgelig heller ikke sjovt for andre hunde at være på internat, men ham her rammer mig bare særlig meget.

 

Håber snart han finder et ny hjem :cry:

 

Suk fra Vera

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå at det rammer dig særligt meget, når det er et eksemplar af 'din egen' race der sådan mangler et nyt hjem. Sådan ville jeg også have det hvis jeg så et eksemplar af 'min race' på et internat. Men du kan jo trøste dig med at sådan en ung og god dreng som ham hurigt får et nyt hjem! Det er jeg ihvertfald sikker på at han gør!:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen for hulen da, han ligner jo på en prik Bonnie (greyhound) da hun var en baby!!!:shock:

 

Det er sørme godt det er på Sjælland han sidder og ikke i Sønderjylland, for så havde jeg lige nu været meget upopulær hos min bedre halvdel :mrgreen:

 

Jeg håber inderligt at han finder et godt og kærligt hjem MEGET hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen for hulen da, han ligner jo på en prik Bonnie (greyhound) da hun var en baby!!!:shock:

 

Det er sørme godt det er på Sjælland han sidder og ikke i Sønderjylland, for så havde jeg lige nu været meget upopulær hos min bedre halvdel :mrgreen:

 

Jeg håber inderligt at han finder et godt og kærligt hjem MEGET hurtigt.

 

Jeg kan da tage ham med til dig, når jeg kommer til Sønderjylland lige om lidt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Verawang
Jeg klarer "fragten" så klarer du din egen halvdel :lol::lol:

 

Måske du kan tage "halvdelen" med tilbage til Sjælland - jeg har nemlig ingen halvdel......på den anden side, hvis ikke han er til mange hunde, så er måske ikke noget for mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst sharqiya
Hej Alle

Jeg har ikke nogen hund til salg, men har set at denne whippet sidder på Hillerød internat.

olivertwist_180.jpg

 

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internater/0a2a5ff88e9e4b52c1256fbf004803d3?opendocument

Jeg har ikke selv penge, plads, tid eller tilladelse til at have flere end de to hunde jeg allerede har.

Jeg har selv whippet og elsker racen. Jeg kan ikke forestille mig noget værre for en whippets jeg kender end at være på et internat :megaked:

 

Det er selvfølgelig heller ikke sjovt for andre hunde at være på internat, men ham her rammer mig bare særlig meget.

 

Håber snart han finder et ny hjem :cry:

 

Suk fra Vera

 

Piiiv.. vi har også whippet og nej der må ik være noget slemmere for en whippet end at sidde sådan et sted. 'øv

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...