Hop til indhold

Legekammerat søges i trekants området


Gæst sussie
 Share

Recommended Posts

Gæst sussie

Hej da vi er flyttet i ny hus og by har vi mistet mange af vores faste lege / gå tur kammerater og så ville vi høre om der er nogen her inde der er med på at tage ud på grønnearealer og gå tur og lade hunden lege ?

 

Lidt om os jeg er 25, jeg bor i tørring (lige tilflyttet)har bil, jeg bor alene sammen med min dejlige hund Maggie som er pappillion, hun kan lege med de fleste hunde uanset køn og race, men vi fortrækker en legekammerat der er nogenlunde på hendes størrelse.

 

Maggie er en legesyg dejlig pige på 1 1/2 år hun er viljestærk men meget kærlig elsker godbider og lange gåture men allerhelst vil hun bare lege sammen med de andre hunde :blink:

 

hvis det lyder noget for dig /jer så skriv

 

Knus sussie og maggie

Redigeret af sussie
tilføje flere billeder
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sussie og Maggie

 

Vi vil da gerne mødes med jer engang imellem... :-D Karla er på størrelse med en dansk/svensk gårdhund. Hun kan godt være lidt af en forsigtigper og vil gerne lige se nye hunde an, inden hun leger... men en hyggelig snuse-gåtur sammen med en anden hund, er en af hendes yndlingsbeskæftigelser...

 

Vi bor i Horsens, har også bil og kører ofte til skov og strand, for at opleve noget nyt... Jeg er total geografispasser og ved ikke lige hvor Tørring ligger i forhold til Horsens :oops: men tror det er ned imod Vejle?

Link til indlæg
Del på andre sites

]Hej

Du og Maggie er velkommen at besøge os og lege hvis det ikke er for langt at køre. Vi har stor indhegnet have og mine to chiér mangler også legekammerater.

 

[ATTACH]9174[/ATTACH] [ATTACH]9175[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej tusind for for besvarelserne af min henvendelse :-) da jeg er ny her inde er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg sender svar tilbage til jer så hvis i kan hjælpe mig med det ville det være dejligt :-) sussie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...