JeanetteH Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Lørdag formiddag drog Luna og jeg til Skælskør og besøgte en veninde og hendes hund Daisy: Derefter kørte vi hjemad og videre til Brøndby og mødtes med en anden veninde og hendes sorte lab, Kaido på 11 mdr. Hun er hylende morsom, når hun skal ud efter noget i vandet *GG* Billederne er ikke de bedste, men sjove: Luna er helt vild med den lyserøde gris, så sådan en må vi simpelthen eje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Søndag var vi så i Jyderup med en tredje veninde og hendes 8 mdr gamle lab, Aimee. Vi kørte ned til opdrætteren og fik taget lidt billeder.. Det er mine første profil billeder og der er en del ens billeder, så her er kun et par stykker.. Tante Mira Mor (Luna) og datter: Luna (min) og Mira: Og så skal jeg nok stoppe for i dag:mrgreen: Aimee er forresten ejet af Lene, der også ejer Josie, den gule lab (som jeg mener, jeg har lagt billeder af herinde.. fra påsken) .. Hun er også herinde 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 :hjerte: lækre billeder af nogle flotte hunde.. Må altså igen sige at jeg er væk i luna's øjne tror også cujo ville blive væk i dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 :hjerte: lækre billeder af nogle flotte hunde.. Må altså igen sige at jeg er væk i luna's øjne tror også cujo ville blive væk i dem Mange tak:-D Ja, hun har nogle skønne øjne, min bette tøs:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Dejlige billeder Tak for dem, Jeanette! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 mit yndlings billede er kaodi der flyver over vandet sikke et løb da... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Dejlige billeder Tak for dem, Jeanette! Tusind tak og det var da så lidt:-D mit yndlings billede er kaodi der flyver over vandet sikke et løb da... Ja og hun gjorde det bare mange gange.. Jeg nåede bare ikke at fange den.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Hvis der er nogen, der støder på sårn en gris, må I gerne sige til.. Den må meget gerne være grå i stedet for pink, da den pinke er liige et nummer for lys, når vi tager billeder:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Dejlige billeder Er det sådan een ? http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/latex_og_vinyl_pivedyr/gris_med_orginal_stemme_32cm_pink_el_sort_10342_da.html Google er min ven :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Du er altså bare god til det der med at tage billeder, selvfølgelig gør det heller ikke noget at du har nogle superflotte modeller, men hold kæft hvor er det nogle flotte billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Dejlige billeder Er det sådan een ? http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/latex_og_vinyl_pivedyr/gris_med_orginal_stemme_32cm_pink_el_sort_10342_da.html Google er min ven :blink: Uuuh ja det er det da lige:-D Taaaark Du er altså bare god til det der med at tage billeder, selvfølgelig gør det heller ikke noget at du har nogle superflotte modeller, men hold kæft hvor er det nogle flotte billeder :5up: Tusind tak:-D Det er sjovt, når man bliver bedre:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 Søndag var vi så i Jyderup med en tredje veninde og hendes 8 mdr gamle lab, Aimee. Vi kørte ned til opdrætteren og fik taget lidt billeder.. Det er mine første profil billeder og der er en del ens billeder, så her er kun et par stykker.. Tante Mira Mor (Luna) og datter: Luna (min) og Mira: Og så skal jeg nok stoppe for i dag:mrgreen: Aimee er forresten ejet af Lene, der også ejer Josie, den gule lab (som jeg mener, jeg har lagt billeder af herinde.. fra påsken) .. Hun er også herinde Normalt plejer jeg at slette billederne når jeg citere, men de her billeder fortjener virkelig et ekstra kig. De er virkelig gode, det er TÆT på at hundene bliver "overset" Men også kun næsten, det er nogle dejlige hunde i kan finde og lege med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 Dræber hunden:lol:. Tihi. Mega gode billeder. Men ''Dræber hunden.'' som mit navn til billedet er helt klart mit yndling:5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret April 28, 2009 Rapporter Share Besvaret April 28, 2009 HOLD da op hvor er det nogle fantastisk flotte billeder - wauw! Virkelig flotte kontraster og belysning og ikke mindst hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2009 Normalt plejer jeg at slette billederne når jeg citere, men de her billeder fortjener virkelig et ekstra kig. De er virkelig gode, det er TÆT på at hundene bliver "overset" Men også kun næsten, det er nogle dejlige hunde i kan finde og lege med. Mange tak:-D Opdrætteren har svaret og er meget glad for billederne:-D Jeg skal snart prøve at tage billeder af hendes shetlænder :shock: Dræber hunden:lol:. Tihi. Mega gode billeder. Men ''Dræber hunden.'' som mit navn til billedet er helt klart mit yndling:5up:. Mange tak, ja Daisy kan se virkelig farlig ud:lol: HOLD da op hvor er det nogle fantastisk flotte billeder - wauw! Virkelig flotte kontraster og belysning og ikke mindst hunde! Mange mange tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 29, 2009 Rapporter Share Besvaret April 29, 2009 Du tager bare de flotteste billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2009 Mange tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret April 29, 2009 Rapporter Share Besvaret April 29, 2009 SUPER billeder!!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2009 Mange tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 29, 2009 Rapporter Share Besvaret April 29, 2009 Kan kun stemme i med de andre; du er godt nok dygtig til at fange nogle super gode shoots, er det ikke det det hedder? Er især vild med flyve billederne af den sorte lab og så Daisy som dræberhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2009 Mange tak:-D Ja Kaido er dygtig til at flyve:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts