Hop til indhold

HF tur i Givskud Zoo!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Det lyder super hyggeligt - det afhænger lidt af hvor godt vores "du behøver ikke gø af alle hunde for at hilse"-træning går - er ikke sikker på Mio kan styre sig med alle de hunde :hmm:

Så bare rolig, Dumle bliver ikke den eneste der kommer til at gø manisk! :roll::oops:

 

Og så er der jo lige det med økonomien.. :???: Men hvis vi kan komme ned på ca. 100kr/mand, så er Mio, Kæresten og Mig friske! :klap2:

 

Vi kan alle dage, men en dag i starten eller slutningen af ugen er, at foretrække :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder super hyggeligt - det afhænger lidt af hvor godt vores "du behøver ikke gø af alle hunde for at hilse"-træning går - er ikke sikker på Mio kan styre sig med alle de hunde :hmm:

Så bare rolig, Dumle bliver ikke den eneste der kommer til at gø manisk! :roll::oops:

 

Og så er der jo lige det med økonomien.. :???: Men hvis vi kan komme ned på ca. 100kr/mand, så er Mio, Kæresten og Mig friske! :klap2:

 

Vi kan alle dage, men en dag i starten eller slutningen af ugen er, at foretrække :5up:

 

Det lyder godt at Dumle ikke bliver den eneste :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør Dumle også, men han er bare så insisterende og giver ikke sådan lige op (nu har han desværre også alt for mange gode erfaringer med at det virker :roll: ).

 

Kan desværre alt for godt nikke genkendende til det! :roll:

 

Men der er håb endnu, han er blevet meget bedre til ikke at stresse sig selv max op til træning, end han har været før.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay så er dommen faldet :mrgreen::blink:

 

Pris pr.

 

Voksen 90 kr.

 

Barn 60 kr.

 

:mrgreen::blink::5up:

 

 

Chefen siger at jeg kan tage så mange med ind som muligt.

 

Jeg vil gerne vide senest dagen inden præcis hvor mange vi blir. Vi aftaler et tidspunkt at mødes på og så mødes vi udenfor parken på parkeringspladsen.

 

Hvis der er stemning for det kan vi evt. gå over på den store fodboldbane og slippe hundene løs så de lige kan få dét ud af systemet og måske er lettere at styre i parken :blink::lol:

 

Jeg samler pengene ind og betaler samlet, da det er den eneste måde vi kan få rabatten på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay så er dommen faldet :mrgreen::blink:

 

Pris pr.

 

Voksen 90 kr.

 

Barn 60 kr.

 

:mrgreen::blink::5up:

 

 

Chefen siger at jeg kan tage så mange med ind som muligt.

 

Jeg vil gerne vide senest dagen inden præcis hvor mange vi blir. Vi aftaler et tidspunkt at mødes på og så mødes vi udenfor parken på parkeringspladsen.

 

Hvis der er stemning for det kan vi evt. gå over på den store fodboldbane og slippe hundene løs så de lige kan få dét ud af systemet og måske er lettere at styre i parken :blink::lol:

 

Jeg samler pengene ind og betaler samlet, da det er den eneste måde vi kan få rabatten på :5up:

 

Ej hvor er det fedt! :5up:

 

Vi er helt sikkert med, hvis der ikke lige kommer noget i vejen - går ud fra du skriver herinde, når du har besluttet den endelige dato, så vi kan give besked? :blink:

 

Vil der være mulighed for at gå lidt for sig selv hvis det bliver nødvendigt? - jeg tænker hvis Mio går helt grassat, så jeg ikke får rygskade af hans trækkeri?! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det fedt! :5up:

 

Vi er helt sikkert med, hvis der ikke lige kommer noget i vejen - går ud fra du skriver herinde, når du har besluttet den endelige dato, så vi kan give besked? :blink:

 

Vil der være mulighed for at gå lidt for sig selv hvis det bliver nødvendigt? - jeg tænker hvis Mio går helt grassat, så jeg ikke får rygskade af hans trækkeri?! :mrgreen:

 

 

Jeg giver besked :5up: Gerda (formidler) der står for eventen finder lige ud af hvilke dage der er hvilke hunde (redningshund, narkohunde etc.)

 

 

Der er masser af plads derude, så du kan altså gå et andet sted hen og få lidt fred ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay så er dommen faldet :mrgreen::blink:

 

Pris pr.

 

Voksen 90 kr.

 

Barn 60 kr.

 

:mrgreen::blink::5up:

 

 

Chefen siger at jeg kan tage så mange med ind som muligt.

 

Jeg vil gerne vide senest dagen inden præcis hvor mange vi blir. Vi aftaler et tidspunkt at mødes på og så mødes vi udenfor parken på parkeringspladsen.

 

Hvis der er stemning for det kan vi evt. gå over på den store fodboldbane og slippe hundene løs så de lige kan få dét ud af systemet og måske er lettere at styre i parken :blink::lol:

 

Jeg samler pengene ind og betaler samlet, da det er den eneste måde vi kan få rabatten på :5up:

 

:5up: herligt.

 

Vi er klart med på en hurtig løbetid på fodboldbanen - hun trænger sikkert til at strække benene efter køreturen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Assist4dogs
ja det blir sjovt...men hallo hvad er det for nogle afslørende billeder på givskud.dk :oops::rolleyes::lol:

 

Får jo skælud når jeg laver ulykker og de fanges af en kamera :blink::lol:

 

Afslørende.. hvad mener du da.... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det blir sjovt...men hallo hvad er det for nogle afslørende billeder på givskud.dk :oops::rolleyes::lol:

 

Får jo skælud når jeg laver ulykker og de fanges af en kamera :blink::lol:

 

Hvor hvor hvor? - vil gerne se! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...