Hop til indhold

Brækker vand op


Umulia
 Share

Recommended Posts

Hver gang Leroy har drukket, ender det med at han går to skridt, og så ryger der en ordentlig slat vand ud af halsen på ham...

 

I starten var jeg lidt bange for om der var noget galt med spiserøret el. lign. men jeg har bemærket at hvis jeg forhindrer ham i at drikke "færdigt" - f.eks. hvis han kun får tilbudt en lille smule vand ad gangen, så sker det ikke.

 

Kan det bare være fordi han fylder maven for meget, eller er det noget jeg bør få dyrlægen til at se på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hver gang Leroy har drukket, ender det med at han går to skridt, og så ryger der en ordentlig slat vand ud af halsen på ham...

 

I starten var jeg lidt bange for om der var noget galt med spiserøret el. lign. men jeg har bemærket at hvis jeg forhindrer ham i at drikke "færdigt" - f.eks. hvis han kun får tilbudt en lille smule vand ad gangen, så sker det ikke.

 

Kan det bare være fordi han fylder maven for meget, eller er det noget jeg bør få dyrlægen til at se på?

Jeg tror han fylder maven for meget.. Løverne gør det meget (drikker og så kommer der lige et skvulp eller 2 op.. sommetider synes jeg det er meget). Vi har fået undersøgt de første af dem fordi jeg troede der var noget galt med lukkefidusen ved mavesækken.. Men dyrlægen fandt ikke noget. Så nu siger han at sådan er løverne hvertfald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Molly gjorde det samme. Vi styrtede til dyrlægen (man er vel pylret :oops:), som rådede os til at begrænse hendes vandmængde i en periode, for derefter at sætte den langsomt op igen. Om det var vandbegrænsningen eller bare Molly, der selv lærte at styre sig, vides ikke helt. Men hun er stoppet med at slubre 2 - 3 liter vand i sig ad gangen og også med at hoste det op igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...