Hop til indhold

KLubben holder DM


Aslan
 Share

Recommended Posts

Schæfer klubben (sikkert afdeling fyn) holder DM i BHP 3(mener jeg der stod) og så tænkte jeg på hvad kl i alle sammen kom til Ringe i morgen?

 

Selvfølgelig medbringer i jeres hunde :blink:

 

 

Aslan syntes shcæfer hunde er helt vildt morsome at kigge på, og han gør ikke engang tilbage når de gør af ham (de er muligvis lidt racefikseret men det er jo ikke deres skyld :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Schæfer klubben (sikkert afdeling fyn) holder DM i BHP 3(mener jeg der stod) og så tænkte jeg på hvad kl i alle sammen kom til Ringe i morgen?

 

Selvfølgelig medbringer i jeres hunde :blink:

 

 

Aslan syntes shcæfer hunde er helt vildt morsome at kigge på, og han gør ikke engang tilbage når de gør af ham (de er muligvis lidt racefikseret men det er jo ikke deres skyld :mrgreen: )

 

noop vi tager ikke helt til fyn for at se dette :lol::lol:

 

synes mange kalder schæferen racefikseret har aldrig oplevet det hverken på mine eller gennem alle dem vi møder rundt omkring på træningspladserne:blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

[/b]

 

noop vi tager ikke helt til fyn for at se dette :lol::lol:

 

synes mange kalder schæferen racefikseret har aldrig oplevet det hverken på mine eller gennem alle dem vi møder rundt omkring på træningspladserne:blink::blink:

 

 

Det var nu mere ment som ironi, da schæfere tit bliver beskyldt (grundet eller ej) for at være race glade, og nu gøede de af aslan (de var jo nok lidt oppe at ringe efter at den ene efetr den anden skulle gø af en mand :mrgreen: )

 

 

Nu vi har fået det rettet ud, så kan du sagtens kører helt til fyn :blink::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Det var nu mere ment som ironi, da schæfere tit bliver beskyldt (grundet eller ej) for at være race glade, og nu gøede de af aslan (de var jo nok lidt oppe at ringe efter at den ene efetr den anden skulle gø af en mand :mrgreen: )

 

 

Nu vi har fået det rettet ud, så kan du sagtens kører helt til fyn :blink::engel:

 

 

ja det var det jeg mente vidste godt det var ironi men der er alligevel en del som tænker at de er fikserede af egen race mine leger yderst sjældent med andre schæfere deres legekammerater har for det meste bestået af alt mellem himmel og jord

xaros yndlings legekammerater var

en rotweiler tæve

en blanding mellem rotte og schæfer

og en lab :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

så ingen schæfere iblandt her :(

 

jubii ved ikke har ikke haft hende fra lille ved bare at hun har gået med udelukkende schæferhunde men hun leger fint med venindens hund som ikke er schæfer:mrgreen::mrgreen:

 

nææææ synes ikke rigtig vi gider pakke og kører til fyn imorgen så er det både hunde og baby og stort set hele hjemmet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville faktisk rigtig gerne have været i Ringe denne weekend :oops: men min søster insisterer på, at jeg kommer til hendes søns konfirmation søndag :roll: :blink: og lørdag er fyldt op med trivielle gøremål og tomme lommer :mad: - men med et behageligt afbrud med hvalpeholdet :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville faktisk rigtig gerne have været i Ringe denne weekend :oops: men min søster insisterer på, at jeg kommer til hendes søns konfirmation søndag :roll: :blink: og lørdag er fyldt op med trivielle gøremål og tomme lommer :mad: - men med et behageligt afbrud med hvalpeholdet :cool:

 

 

Syntes du har en selvcentreret og egistisk søster :mrgreen:

 

 

Hvad skal i have at spise? Hvis det er godt, å er hun tilgivet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes du har en selvcentreret og egistisk søster :mrgreen:

 

 

Hvad skal i have at spise? Hvis det er godt, å er hun tilgivet :blink:

 

Ja ikke, det er sørgeligt :( :blink:

 

Menuen kender jeg faktisk ikke, men det plejer at være en buffet men alskens lækkerier :mums: :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gerne have været afsted, men det kunne der ikke lige blive plads til... For med dagene i weekenden fyldt op med arrangementer, og et budget der lige skal passes lidt på - nu når vi har købt ny bil, og jeg skal over broen et par gange i løbet af det næste stykke tid (skal på kurser og skuer)

Men jeg følger med på DM´s hjemmeside istedet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jamen det genere ikke mig i skal have hele hjemmet med :mrgreen::blink::blink:

 

(/er jeg ved at virke for desperat nu?)

 

det går nok men det er nu et større læs og skal pakke til sådan en bette bebs

 

den mindste skal have mest med:mrgreen::mrgreen::blink:

 

ja det ville nu være sjovt og se hvem der sidder bag skærmen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...