Hop til indhold

Børste til papillion


 Share

Recommended Posts

Jeg bliver vanvittig - der er hår alle vegne, har en karte og en gummibørste, har også forsøgt med min egen hårbørste, men straks efter børstning vælter pelsen af igen. Så hvad kan anbefales til langhåret pels-monster der fælder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver vanvittig - der er hår alle vegne, har en karte og en gummibørste, har også forsøgt med min egen hårbørste, men straks efter børstning vælter pelsen af igen. Så hvad kan anbefales til langhåret pels-monster der fælder?

 

Jeg kan så glæde dig med, at du ikke er den eneste med det problem. Man kan undre sig over at der overhovedet er hår tilbage på hunden - jeg synes efterhånden han burde være skaldet med al den pels der ligger rundt omkring

Link til indlæg
Del på andre sites

:mad: åbnede bærbar pc på arbejde og ud fløj en dobbelt-Petrine, fatter ikke hvor den pels kommer fra. Blev afskrækket fra at klippe hende skaldet, går nok ikke at give hende færre vitaminer, en epilator går nok heller ikke :-D håber stadig at finde en løsning, så lagnet ikke skal skiftes dagligt.
Link til indlæg
Del på andre sites

Du er ikke alene i fældehelvede. :lol:

 

Heldigvis er det jo kun to gange om året, at det er så slemt som nu. Resten af tiden er det bare almindelig fældning (hvilket også er slemt nok :shock:). Men hvor dælen får de alt det hår fra? :hmm: Jeg har hår overalt i lejligheden og mig selv, jeg har oven i købet hår i munden halvdelen af tiden. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver vanvittig - der er hår alle vegne, har en karte og en gummibørste, har også forsøgt med min egen hårbørste, men straks efter børstning vælter pelsen af igen. Så hvad kan anbefales til langhåret pels-monster der fælder?

 

Men hvad med den der furminator? Jeg har lige fået lov at låne Sonjas på fredag, vi kan jo evt. tage den med i Hareskoven, så kan du måske også prøve den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Javel, det gør vi så :lol: hvilken størrelse har du?

 

Der står (på net-butikkerne) at den fjerner uld, men så vidt jeg kan se har Petrine ingen underuld, kun tyndt, flyvsk, langt hår - virker den også på det?

Altså jeg har været på cocker-trimmekursus i dag og den fjernede alle de løse hår og dem der var døde (sagde lærerne). Både kort og langt.

Jeg har købt cocker størrelsen i coatking. Prøv at høre i den nærmeste butik om du må prøve den? Natascha vil prøve den på Obama (han skal ikke på udstilling) og se om den er god til løver også. De har ikke underuld men en dobbeltpels (meget silkeagtig)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Silkepels lyder som Petrine - tror jeg lige vil afprøve den først, nu er hun selvfølgelig ved at fælde mindre så det haster (for jeg overlever ikke en fældning mere, denne gang var min anden fælde-periode, pyha!)

Ja så er det synd der er en måned til Vejen, så kunne du prøve min. Kan du ikke lige komme forbi til en kop kaffe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...