Hop til indhold

Cesar ved lige hvordan den skal kringles.


KimC
 Share

Recommended Posts

Cesar milan er ved at starte en ny serie om hundefabrikker. På National geograpigs hjemmeside er der et par videoklip fra de nye serie. Et af dem er et klip af en nervøs hund der skal ind i en bil. Jo, Cesar gør alt (hvad han kan) for at få den hund til at føle sig "calm". Mærkeligt at ingen blev bidt.

Husk lige at udover de tre personer du kan se i klippet er der et kamerahold som formentlig består af mindst 3-4 personer.

Hunden sender dæmpende signaler - slikker sig om munden, og prøver at se væk, men det er vanskeligt at se væk når man er omringet på alle sider.

 

http://channel.nationalgeographic.com/series/dog-whisperer/3736/Overview01#tab-Videos/06654_00

 

Hilsen Kim

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes man skal se det i sammenhæng med hvad de redningarbejdere ellers ville have gjort - nemlig båret og tvunget hundene ind i burene, for at gøre arbejdet færdigt så hurtigt som muligt.

 

Jeg ville ønske at en mere begavet person var Amerikas hundeidol, men det her er nu ikke det værste, jeg har set ham gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...