Hop til indhold

Første løbetid


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Er den anderledes end de efterfølgende? For intet af det jeg rigtigt kan finde passer helt med det jeg ser...hehe...skal en løbsk tæve ik kun bløde i ca. 3 uger? Victoria har nu gået og smådryppet siden d. 13/4 og Pablo har været totalt ligeglad med hende...men nu er han pludselig meget interesseret...burde løbetiden ikke være slut nu, og burde hun ikke allerede have været højløbsk? Eller er det nu jeg skal til at bekymre mig?

 

Får snart selv en blødning...kravl nu ind igen fjap...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Bella er også i hendes første løbetid, som nu har faktisk har varet i ca. 4 uger. Hun småblødte i starten men er begyndt at bløde mere nu. Vi snakkede med dr. dyr og hun sagde at det var helt almindelig med en meget ureglmæssigt løbetid første gang.

 

Det er vel også sådan med kvinder har jeg ladet mig fortælle :???:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Løbetider kan være højst individuelle. Har en tæve som går i løb engang om året, en som går hver 4 mdr., en som går hvert halve år og kun et par dage og en som ofte har hvide løbetider.

 

Den første løbetid kan som de andre nævner godt være ureglmæssig. Min erfaring er at den oftest er kort og ikke særlig kraftig, men andet kan sikkert også være normalt.

At din hanhund først reagere nu er sikkert fordi hun begynder at nærme sig ægløsning.

Du kan prøve at give hende kloroful tabletter, det tager det værste af hendes lugt.

 

En ulv kan forresten være i proestrus (forbrunst) i op til 45 dage med vaginal blødning - og derefter et par uger i "rigtig løbsk".

Godt nok er ulve kun fertile engang om året, men kæft det må være træls alligevel. Endnu en grund til det er dumt at anskaffe sig en ulv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...